FreshRecruitment
Coca-Cola domineert lijst waardevolste fmcg-merken
Coca-Cola is met een waarde van 61,2 miljard dollar met grote voorsprong het waardevolste fmcg-merk ter wereld.
Coca-Cola is met een waarde van 61,2 miljard dollar met grote voorsprong het waardevolste fmcg-merk ter wereld.
Unilever heeft zijn activiteiten in Rusland verkocht aan chemiegroep Arnest. Een overnameprijs is niet bekend.
Leverancier van zuivel en andere koelverse producten aan de grote Nederlandse supermarkten Konings-Zuivel heeft een nieuwe eigenaar. Het gaat om de...
Medewerkers van Remia leggen vanmiddag het werk neer. Dat kondigt vakbond FNV aan. Het is de eerste staking in de geschiedenis van de sauzenfabrikant.
Fritz-Kola opent een productielocatie in de buurt van het drielandenpunt.
Koninklijke Vezet bouwt een splinternieuwe fabriek in Warmenhuizen om aan de grote vraag naar verse gemaksproducten vanuit Albert Heijn en Delhaize...
Blue Band heeft de naam van het product Blue Band Roombeter veranderd in Blue Band Heerlijk Romig. Dat is het gevolg van een uitspraak van de rechter...
De Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO) steekt €7,6 miljoen in kweekvleesbedrijf Meatable.
Het barre weer in Brazilië zorgt voor een explosieve stijging van de prijs van arabicabonen. De koffiebonen zijn dit jaar ongeveer 40 procent duurder...
Vion zit in zwaar weer. Topman Ronald Lotgerink stapt op, terwijl de vleesverwerker Vion ook nog eens met een historische 40 procent gaat krimpen.