Koninklijke Grolsch
'Zoutgehalte in huismerken supers te hoog'
DEN HAAG - Het zoutgehalte in huismerken van supermarkten en in A-merken is vaak te hoog. De Consumentenbond pleit daarom voor wettelijke maatregelen om het zoutgehalte omlaag te brengen.







