Alles over websuper

Picnic: Einde aan groei aantal Nederlandse hubs in zicht
UTRECHT - Picnic opende donderdag de nieuwe 'superhub' in Utrecht ter vervanging van twee bestaande hubs. Voor het eerst daalt daardoor het aantal...

Nederlander blijft verknocht aan de fysieke supermarkt
AMSTERDAM - Nederlanders kopen nog altijd liever hun boodschappen in de supermarkt zelf dan ze online te bestellen. Dat blijkt uit het Retail Report...

Pieter Pot vraagt klanten opnieuw te investeren
ROTTERDAM -Verpakkingsvrije super Pieter Pot roept klanten op voor de tweede keer geld te steken in het bedrijf.

Crisp zet zich met nieuwe reclame steviger af tegen supermarkten
AMSTERDAM - Onlineboodschappendienst Crisp zet zich met een nieuwe reclame steviger af van de reguliere supermarkten. De boodschap: Zie dat je...

Heeft Picnic een goed jaar gehad?
Iedere keer als Picnic zijn jaarverslag publiceert, breekt de discussie los over de cijfers. Dus ook nu het bedrijf opnieuw een toename van zowel de...

Na Dirk past ook Flink plastic-heffing aan
AMSTERDAM - Net als Dirk van den Broek stelt ook flitsbezorger Flink de wettelijke heffing op eenmalige plastic-verpakkingen bij.

Data: Zeven vragen over de échte prestaties van Picnic
ABCOUDE - Welke formules hebben het meest last van Picnic? Hoe presteert Picnic in vergelijking met de online concurrentie? Hoe zit het met het...

Rechtstreex zoekt vier ton voor uitbreiding boodschappenplatform
ROTTERDAM - Boodschappenplatform Rechtstreex wil werken aan naamsbekendheid en een groter bereik. Daarvoor wil het €400.000 ophalen.

Marktaandeel online krimpt iets; Crisp en Picnic troeven supermarkten af
AMSTELVEEN - Crisp en Picnic zijn de winnaars van het GfK E-commerce Rapport 2023. Ze doen dit in een markt die volop in beweging is.

Ook in de toekomst moeten flitsbezorgers zich blijven aanpassen
ZEIST - Gouden bergen lagen in het vooruitzicht en als sprinkhanen doken de flitsbezorgers in 2021 er in Nederland bovenop. Daarna volgden een...