thuiswinkel.org

Verkoop onlinefood schiet kleding voorbij
AMSTERDAM - Nederlandse consumenten hebben in het tweede kwartaal voor €704 miljoen aan online boodschappen gedaan. Dat is een toename van 69...

Thuiswinkel.org denkt aan e-commerce-cao
EDE - Thuiswinkel.org oriënteert zich op een cao voor e-commerce.

Food/nearfood grootste e-commerce-groeier
EDE - De online bestedingen aan food en nearfood zijn in het eerste halfjaar van 2019 met 34 procent gestegen. De categorie is daarmee de grootste...

Food is snelste groeier in e-commerce
EDE - De Nederlandse e-commercemarkt is vorig jaar met zo'n 10 procent gegroeid naar €23,7 miljard. Food is met een toename van de omzet met 24...

Markt voor online food groeit snel
EDE - De markt voor online boodschappen groeit snel. In het eerste kwartaal noteerde food/nearfood een stijging van 42 procent ten opzichte van...

Online bestedingen aan food schieten omhoog
AMSTERDAM - Nederlandse webwinkels hebben vorig jaar voor €22,5 miljard aan producten en diensten verkocht via het internet, een toename van 13...

Online omzet in NL breekt door grens 20 miljard
EDE - Nederlandse consumenten hebben vorig jaar voor ruim 20 miljard euro aankopen gedaan bij webwinkels.

Kerstdrukte impuls voor online boodschappen
AMSTERDAM - Nederlandse consumenten doen deze maand opvallend vaker hun boodschappen online. Daarmee ontvluchten ze voor de normale boodschappen de...

'Retailers moeten inspringen op onlife klant'
ROTTERDAM - Retailers moeten meer inzetten op de behoeften van de zogeheten onlife consument.

Online food door omzetgrens 700 miljoen
AMSTERDAM - De online verkopen van levensmiddelen en andere producten uit het supermarktassortiment zijn vorig jaar explosief gestegen.