
AMSTERDAM - Nederlandse consumenten hebben in het tweede kwartaal voor €704 miljoen aan online boodschappen gedaan. Dat is een toename van 69...
AMSTERDAM - Nederlandse consumenten hebben in het tweede kwartaal voor €704 miljoen aan online boodschappen gedaan. Dat is een toename van 69...
EDE - Thuiswinkel.org oriënteert zich op een cao voor e-commerce.
EDE – De online bestedingen aan food en nearfood zijn in het eerste halfjaar van 2019 met 34 procent gestegen. De categorie is daarmee de grootste...
EDE - De Nederlandse e-commercemarkt is vorig jaar met zo'n 10 procent gegroeid naar €23,7 miljard. Food is met een toename van de omzet met 24...
EDE - De markt voor online boodschappen groeit snel. In het eerste kwartaal noteerde food/nearfood een stijging van 42 procent ten opzichte van...
AMSTERDAM - Nederlandse webwinkels hebben vorig jaar voor €22,5 miljard aan producten en diensten verkocht via het internet, een toename van 13...
EDE - Nederlandse consumenten hebben vorig jaar voor ruim 20 miljard euro aankopen gedaan bij webwinkels.
AMSTERDAM - Nederlandse consumenten doen deze maand opvallend vaker hun boodschappen online. Daarmee ontvluchten ze voor de normale boodschappen de...
ROTTERDAM – Retailers moeten meer inzetten op de behoeften van de zogeheten onlife consument.
AMSTERDAM - De online verkopen van levensmiddelen en andere producten uit het supermarktassortiment zijn vorig jaar explosief gestegen.