
AMSTERDAM - Consumenten worden niet altijd goed beschermd tegen (al dan niet misleidende) reclames voor ongezond voedsel, zo concludeert...
AMSTERDAM - Consumenten worden niet altijd goed beschermd tegen (al dan niet misleidende) reclames voor ongezond voedsel, zo concludeert...
ZEIST - De Nederlandse varkenssector gebruikt onjuiste en misleidende informatie om kinderen een positief gevoel te geven over varkensvlees. De...
DEN HAAG - Voedingsjungle dient een klacht in tegen de Albert Heijn bij de Reclame Code Commissie (RCC). De retailer startte recent met de uitrol van...
AMSTERDAM - De Reclame Code Commissie oordeelt dat Albert Heijn misleidt met de claim dat de Beter voor Koe, Natuur & Boer-melk klimaatneutraal is.
AMSTERDAM - De Reclame Code Commissie oordeelt dat de advertentie van Nepluvi die begin september in Privé stond een te rooskleurig beeld geeft van...
AMSTERDAM - Albert Heijn, Jumbo en Plus haalden producten met kinderidolen op hun verpakkingen uit het schap na een klacht van Foodwatch. Sinds 1...
AMSTERDAM - Wakker Dier stapt naar de Reclame Code Commissie (RCC) met een klacht over een advertentie van de Nederlandse pluimveesector (Nepluvi).
DRONTEN – De vereniging van aardappeltelers POC trekt de klacht in die ze had ingediend bij de Reclame Code Commissie tegen een in hun ogen...
DRONTEN – Aardappeltelers zijn niet te spreken over een slogan van Lidl. De discounter stelt de telers te steunen door de lancering van Benefriet.
AMSTERDAM - De Reclame Code Commissie (RCC) beoordeelt dat Bord Bia in een Allerhande-bijlage ten onrechte stelt dat Iers rundvlees duurzaam is.