
IRI: Hoogste groei in private label in supermarkten ooit
ZALTBOMMEL - De hoge voedselinflatie drijft consumenten van A-merken naar private label. Nog nooit groeiden de verkopen van huismerken zo hard als...
ZALTBOMMEL - De hoge voedselinflatie drijft consumenten van A-merken naar private label. Nog nooit groeiden de verkopen van huismerken zo hard als...
NAARDEN - Dirk van den Broek is de supermarktketen die afspraken rond actiecommunicatie en folderpromoties het beste nakomt op de winkelvloer.
NOORDEN- Plus Vandaag hanteert dezelfde prijslijn als de reguliere vestigingen van Plus. Om de margemix op peil te houden rekent Vandaag op een hoog...
SINT-GILLIS – Supermarkten staan bol van de acties. Maar volgens consumentenorganisatie Test Aankoop maken met name Albert Heijn en Delhaize hun...
BRUSSEL - Het is nodig om de groei van het aantal supermarkten en het prijsstunten in België te beperken. Alleen zo kunnen retailers hun marges...
ZALTBOMMEL - Het gedeelte van de omzet in supermarkten dat afgelopen halfjaar in de reclame is verkocht is afgenomen. Ook zal het met alle...
DEN HAAG – Verse producten in supermarkten vallen niet onder de regels voor misleidende van-voor-kortingen.
WAALWIJK - Spar trekt door te adverteren in navigatie-app Waze meer klanten/automobilisten naar Spar Express-vestigingen bij pompstations.
BRUSSEL - Delhaize signaleert dat Belgische consumenten meer dan normaal azen op promoties en meer huismerken kopen. Dat komt onder andere door de...
NAARDEN - SmartSpotter zorgt er al dik 10 jaar voor dat afspraken tussen fabrikanten en retailers worden nagekomen op de winkelvloer. In die tijd is...