Bord Bia: sparringpartner voor Ierse kwaliteit
De Ierse voedingsmiddelenorganisatie Bord Bia versterkt de band tussen Ierse leveranciers en retailers en bevordert nieuwe, waardevolle...
De Ierse voedingsmiddelenorganisatie Bord Bia versterkt de band tussen Ierse leveranciers en retailers en bevordert nieuwe, waardevolle...
EAT ME brengt met een nieuwe campagne de toepassingsmogelijkheden van de avocado opnieuw onder de aandacht. De succesvolle avocadocampagne van vorig...
ZAANDAM - Albert Heijn verdubbelt het aantal 2e-gratis-aanbiedingen van 1000 naar 2000 producten.
ZALTBOMMEL - De hoge voedselinflatie drijft consumenten van A-merken naar private label. Nog nooit groeiden de verkopen van huismerken zo hard als...
NAARDEN - Dirk van den Broek is de supermarktketen die afspraken rond actiecommunicatie en folderpromoties het beste nakomt op de winkelvloer.
NOORDEN- Plus Vandaag hanteert dezelfde prijslijn als de reguliere vestigingen van Plus. Om de margemix op peil te houden rekent Vandaag op een hoog...
SINT-GILLIS - Supermarkten staan bol van de acties. Maar volgens consumentenorganisatie Test Aankoop maken met name Albert Heijn en Delhaize hun...
BRUSSEL - Het is nodig om de groei van het aantal supermarkten en het prijsstunten in België te beperken. Alleen zo kunnen retailers hun marges...
ZALTBOMMEL - Het gedeelte van de omzet in supermarkten dat afgelopen halfjaar in de reclame is verkocht is afgenomen. Ook zal het met alle...
DEN HAAG - Verse producten in supermarkten vallen niet onder de regels voor misleidende van-voor-kortingen.