• Nieuwsbrieven
  • Events
  • Digitale editie
  • Partners
  • Dynamics
  • Vacatures
InloggenAbonneren
Distrifood
Distrifood
AbonnerenInloggen
  • Nieuws
  • Formules
  • Assortiment
  • Fabrikanten
  • Branche
  • Ondernemen
  • Instore
  • Websupers
  • Food data
  • Buitenland
  • Zoeken
AbonnerenInloggen
  • Nieuwsbrieven
  • Events
  • Digitale editie
  • Partners
  • Dynamics
  • Vacatures
Distrifood
Distrifood
  • Nieuws
  • Formules
  • Assortiment
  • Fabrikanten
  • Branche
  • Ondernemen
  • Meer thema's...
    • Instore
    • Websupers
    • Food data
    • Buitenland

Alles over Picnic

Het boek 50 Jaar Zelfbediening in Nederland toont de optocht van vrachtwagens met aardappelen.

Picnic moet in de les bij Co Hermans en Dirk van den Broek

Hoofdredacteur Peter Garstenveld leest de jaarrekening van Picnic op zoek naar het verdienmodel. Zit dat diep verborgen ergens in de cijfers?...

Foto: Distrifood

NVWA: Picnic overtreedt wet met Duitse A-merken

DEN HAAG - Picnic overtreedt de warenwet door voordeligere A-merken, die via parallelimport uit Duitsland worden gehaald, te verkopen.

Foto's: Bradley Eldridge/Flickr en Shutterstock

Edeka vaak flink duurder dan inkooppartner Super U

HAMBURG – De Duitse supermarktketen Edeka is met veel A-merkproducten vaak duurder dan de Franse keten Super U.

Foto: Picnic

Picnic zet in op parallelimport voor lagere prijzen A-merken

AMSTERDAM - Onlinesupermarkt Picnic gaat van een aantal A-merken in het buitenland ingekochte varianten verkopen.

Foto: Picnic

Picnic: Klanten bestellen vaker, meer en huismerk blijft groeien

AMSTERDAM - Klanten bestelden niet alleen vaker bij Picnic, maar ook meer producten. De drie snelste stijgers op de boodschappenlijstjes zijn...

Michiel Muller, ceo van Picnic voor het hoofdkantoor in Amsterdam. Foto: Cor Salverius

'Websuper Picnic lijdt fors meer verlies in 2021'

AMSTERDAM - Websuper Picnic draaide drie keer meer verlies in 2021 dan in 2020.

Foto: Distrifood

'Bezorgomzet Albert Heijn en Jumbo amper gegroeid'

EDE - De markt voor het bezorgen van boodschappen is dit jaar met ruim 12 procent gegroeid naar €4,6 miljard.

Foto: Picnic

Picnic spoort klant aan plastic tasjes in te leveren

AMSTERDAM – Picnic is een campagne begonnen om klanten aan te sporen hun plastic tasjes in te leveren bij de websuper.

Oda van statt in Duitsland. Foto: Website Oda.

Noorse websuper Oda haalt €145 miljoen op en start in Duitsland

OSLO/BERLIJN – De van origine Noorse websuper Oda heeft in een finacieringsronde €145 miljoen aan ‘fris’ kapitaal aangetrokken én gaat van start in...

Foto: Distrifood

Picnic moet €10.000 aan bezorger betalen om foto

AMSTERDAM – Picnic moet €10.000 aan een bezorger betalen nadat zijn foto levensgroot in een reclamecampagne is gebruikt.

Volgende pagina

Op de hoogte blijven van wat er speelt?

Distrifood houdt ambitieuze supermarktprofessionals op de hoogte van alle actuele ontwikkelingen in de food branche. Schrijf je nu in voor de Distrifood nieuwsbrief en ontvang elke weekdag en zondag het supermarktnieuws, fotoreportages en achtergronden in jouw mailbox.
Bekijk vacatures

Categorie

  • Formules
  • Assortiment
  • Fabrikanten
  • Branche
  • Ondernemen
  • Food data

Uitgelicht

  • Opinie
  • Achtergrond
  • Foto & Video

Mijn Distrifood

  • Inloggen
  • Account aanmaken
  • Digitale krant

Over Distrifood

  • Colofon
  • Klantenservice
  • Adverteren
  • Werken bij VMN media

Abonneren

  • Abonneren
  • Nieuwsbrieven
  • Distrifood Dynamics

Distrifood is onderdeel van VMN media. Op gebruik van deze site zijn de volgende regelingen van toepassing: Algemene Voorwaarden en Privacy en Cookie beleid | Privacy instellingen