Alles over P&G

Minder omzet, meer winst voor P&G

Minder omzet, meer winst voor P&G

CINCINNATI - De Amerikaanse fabrikant van huishoud- en verzorgingsmiddelen Procter & Gamble (P&G) heeft de omzet in het vierde kwartaal van het boekjaar 2011/2012 zien dalen.

P&G blaast verkoop Pringles af

P&G blaast verkoop Pringles af

NEW YORK - Procter & Gamble heeft besloten de verkoop van Pringles af te blazen. Aanleiding zijn de problemen bij kopende partij Diamond Foods.

Verkoop Pringles op losse schroeven

Verkoop Pringles op losse schroeven

NEW YORK - De verkoop van het chipsmerk Pringles gaat waarschijnlijk niet door. Koper Diamond Foods verkeert in ernstige problemen.

Afschrijvingen drukken winst P&G

Afschrijvingen drukken winst P&G

CHICAGO - De Amerikaanse producent van consumentengoederen Procter & Gamble heeft de winst in de afgelopen 3 maanden met 49 procent zien dalen.

P&G kondigt vacaturestop aan

P&G kondigt vacaturestop aan

CINCINATTI - Het Amerikaanse Procter & Gamble heeft wereldwijd een vacaturestop afgekondigd. Aanleiding is de moeilijke economische situatie in de wereld.

P&G verkoopt chipsmerk Pringles

P&G verkoopt chipsmerk Pringles

NEW YORK - Procter & Gamble (P&G) verkoopt zijn chipsdivisie Pringles aan Diamond Foods voor 1,5 miljard dollar (1,1 miljard euro).

P&G: prijsverhogingen stuwen resultaat

P&G: prijsverhogingen stuwen resultaat

CINCINNATI - De Amerikaanse producent van consumentengoederen Procter & Gamble (P&G) kan meer vragen voor zijn Gillettemesjes en Pampersluiers. Dankzij de hogere prijzen, en door kostenbesparingen, boekte het bedrijf hoger dan verwachte kwartaalresultaten, zo bleek vrijdag.

Lagere winst voor Procter & Gamble

Lagere winst voor Procter & Gamble

CINCINNATI - De Amerikaanse fabrikant van consumentenproducten Procter & Gamble (P&G), bekend van Gillette, Ariel, Head & Shoulders en Pampers, is zijn nieuwe boekjaar met een iets lagere winst begonnen.

Nieuwe commerciële baas P&G (NL)

Nieuwe commerciële baas P&G (NL)

ROTTERDAM - Procter & Gamble (P&G) Nederland heeft Niek Schipper benoemd tot commercieel directeur.

Scheermesoorlog dit najaar

Scheermesoorlog dit najaar

HOUTEN - Wilkinson wil dit najaar met de introductie van Hydro zijn marktaandeel in Nederland verdubbelen. Het bedrijf zet 240.000 samples weg en koopt op tv 50 procent van alle scheerreclametijd in. Procter reageert met ProGlide.