
DEN HAAG - Albert Heijn wil dat Nederland met zijn allen voetbal viert tijdens het Wk. ‘Maar wel thuis’.
DEN HAAG - Albert Heijn wil dat Nederland met zijn allen voetbal viert tijdens het Wk. ‘Maar wel thuis’.
ALKMAAR - Vomar lanceert speciaal voor het WK-voetbal het merk Brulsmullers, met Louis Leeuw als zijn mascotte.
ZAANDAM – Onder het motto ‘samen kleuren we oranje’ heeft AH een inclusieve commercial gelanceerd. In de commercial figureert onder andere bondscoach...
AMSTERDAM – Albert Heijn en Jumbo houden dit najaar acties rond het WK voetbal, daar waar Lidl eerder meldde dat niet te doen.
HUIZEN - Lidl heeft besloten dit najaar geen grote Oranje-actie op te zetten rond de deelname van het Nederlandse voetbalelftal aan het...
VEGHEL - Jumbo heeft dit jaar de beste EK-commercial op tv gebracht. Albert Heijn is tweede.
DOETINCHEM - Jumbo en Albert Heijn stoppen met hun oranjereclames nu Nederland vroegtijdig is uitgeschakeld op het EK voetbal. Maar de supermarkten...
AMSTERDAM - Supermarkten lopen waarschijnlijk tientallen miljoenen euro's aan omzet mis door de vroegtijdige uitschakeling van Nederland op het EK...
DONGEN - Nederlandse huishoudens hebben in week 24 iets minder oranjegerelateerde producten gekocht in de supermarkt dan een week eerder.
DONGEN - Eén op de negen huishoudens in Nederland heeft in week 23 een Oranje-gerelateerd product gekocht. Vooral Brabantse consumenten lopen warm...