• Nieuwsbrieven
  • Events
  • Digitale editie
  • Partners
  • Dynamics
  • Vacatures
InloggenAbonneren
Distrifood
Distrifood
AbonnerenInloggen
  • Nieuws
  • Formules
  • Assortiment
  • Fabrikanten
  • Branche
  • Ondernemen
  • Instore
  • Websupers
  • Food data
  • Buitenland
  • Zoeken
AbonnerenInloggen
  • Nieuwsbrieven
  • Events
  • Digitale editie
  • Partners
  • Dynamics
  • Vacatures
Distrifood
Distrifood
  • Nieuws
  • Formules
  • Assortiment
  • Fabrikanten
  • Branche
  • Ondernemen
  • Meer thema's...
    • Instore
    • Websupers
    • Food data
    • Buitenland

Alles over oranjemarketing

Still uit AH commercial

Muller over commercial Albert Heijn: we vieren voetbal, maar wel thuis

DEN HAAG - Albert Heijn wil dat Nederland met zijn allen voetbal viert tijdens het Wk. ‘Maar wel thuis’.

Foto: Vomar

Vomar zet rond WK in op Louis Leeuw en Brulsmullers

ALKMAAR - Vomar lanceert speciaal voor het WK-voetbal het merk Brulsmullers, met Louis Leeuw als zijn mascotte.

Still uit AH commercial

Albert Heijn wil op WK scoren met inclusieve campagne

ZAANDAM – Onder het motto ‘samen kleuren we oranje’ heeft AH een inclusieve commercial gelanceerd. In de commercial figureert onder andere bondscoach...

Foto: ANP

AH en Jumbo houden wel acties rond omstreden WK voetbal

AMSTERDAM – Albert Heijn en Jumbo houden dit najaar acties rond het WK voetbal, daar waar Lidl eerder meldde dat niet te doen.

Foto: ANP

Lidl ziet af van Oranje-acties rond WK voetbal

HUIZEN - Lidl heeft besloten dit najaar geen grote Oranje-actie op te zetten rond de deelname van het Nederlandse voetbalelftal aan het...

Still uit Jumbo-commercial

Jumbo heeft beste EK-commercial

VEGHEL - Jumbo heeft dit jaar de beste EK-commercial op tv gebracht. Albert Heijn is tweede.

Jumbo en Albert Heijn stoppen met oranjereclames

Jumbo en Albert Heijn stoppen met oranjereclames

DOETINCHEM - Jumbo en Albert Heijn stoppen met hun oranjereclames nu Nederland vroegtijdig is uitgeschakeld op het EK voetbal. Maar de supermarkten...

Foto: Aldi

Supers lopen tientallen miljoenen mis door verlies Oranje

AMSTERDAM - Supermarkten lopen waarschijnlijk tientallen miljoenen euro's aan omzet mis door de vroegtijdige uitschakeling van Nederland op het EK...

Foto: ANP

Week 24: Minder huishoudens kopen oranjeproducten

DONGEN - Nederlandse huishoudens hebben in week 24 iets minder oranjegerelateerde producten gekocht in de supermarkt dan een week eerder.

Denzel Dumfries viert zijn winnende doelpunt tegen Oekraïne tijdens het EK-voetbal. Foto: ANP

AH Oranjetompouce meest verkochte Oranjeproduct

DONGEN - Eén op de negen huishoudens in Nederland heeft in week 23 een Oranje-gerelateerd product gekocht. Vooral Brabantse consumenten lopen warm...

Volgende pagina

Op de hoogte blijven van wat er speelt?

Distrifood houdt ambitieuze supermarktprofessionals op de hoogte van alle actuele ontwikkelingen in de food branche. Schrijf je nu in voor de Distrifood nieuwsbrief en ontvang elke weekdag en zondag het supermarktnieuws, fotoreportages en achtergronden in jouw mailbox.
Bekijk vacatures

Categorie

  • Formules
  • Assortiment
  • Fabrikanten
  • Branche
  • Ondernemen
  • Food data

Uitgelicht

  • Opinie
  • Achtergrond
  • Foto & Video

Mijn Distrifood

  • Inloggen
  • Account aanmaken
  • Digitale krant

Over Distrifood

  • Colofon
  • Klantenservice
  • Adverteren
  • Werken bij VMN media

Abonneren

  • Abonneren
  • Nieuwsbrieven
  • Distrifood Dynamics

Distrifood is onderdeel van VMN media. Op gebruik van deze site zijn de volgende regelingen van toepassing: Algemene Voorwaarden en Privacy en Cookie beleid | Privacy instellingen