oranjemarketing

Muller over commercial Albert Heijn: we vieren voetbal, maar wel thuis
DEN HAAG - Albert Heijn wil dat Nederland met zijn allen voetbal viert tijdens het Wk. 'Maar wel thuis'.

Vomar zet rond WK in op Louis Leeuw en Brulsmullers
ALKMAAR - Vomar lanceert speciaal voor het WK-voetbal het merk Brulsmullers, met Louis Leeuw als zijn mascotte.

Albert Heijn wil op WK scoren met inclusieve campagne
ZAANDAM - Onder het motto 'samen kleuren we oranje' heeft AH een inclusieve commercial gelanceerd. In de commercial figureert onder andere bondscoach...

AH en Jumbo houden wel acties rond omstreden WK voetbal
AMSTERDAM - Albert Heijn en Jumbo houden dit najaar acties rond het WK voetbal, daar waar Lidl eerder meldde dat niet te doen.

Lidl ziet af van Oranje-acties rond WK voetbal
HUIZEN - Lidl heeft besloten dit najaar geen grote Oranje-actie op te zetten rond de deelname van het Nederlandse voetbalelftal aan het...

Jumbo heeft beste EK-commercial
VEGHEL - Jumbo heeft dit jaar de beste EK-commercial op tv gebracht. Albert Heijn is tweede.

Jumbo en Albert Heijn stoppen met oranjereclames
DOETINCHEM - Jumbo en Albert Heijn stoppen met hun oranjereclames nu Nederland vroegtijdig is uitgeschakeld op het EK voetbal. Maar de supermarkten...

Supers lopen tientallen miljoenen mis door verlies Oranje
AMSTERDAM - Supermarkten lopen waarschijnlijk tientallen miljoenen euro's aan omzet mis door de vroegtijdige uitschakeling van Nederland op het EK...

Week 24: Minder huishoudens kopen oranjeproducten
DONGEN - Nederlandse huishoudens hebben in week 24 iets minder oranjegerelateerde producten gekocht in de supermarkt dan een week eerder.

AH Oranjetompouce meest verkochte Oranjeproduct
DONGEN - Eén op de negen huishoudens in Nederland heeft in week 23 een Oranje-gerelateerd product gekocht. Vooral Brabantse consumenten lopen warm...