FreshRecruitment
Holie's behaalt Wheel voor Granola Protein Peanut Butter
Holie's Granola Protein Peanut Butter is volgens de Wheel of Retail-jury de beste productintroductie van 2024 in de categorie Ontbijtproducten.
Holie's Granola Protein Peanut Butter is volgens de Wheel of Retail-jury de beste productintroductie van 2024 in de categorie Ontbijtproducten.
Na Nederland en België bestormt Holie's met zijn ontbijtgranen nu ook het Verenigd Koninkrijk. Merick Schoute en Valentijn van Santvoort durven zelfs te dromen van de stap om hun granola's, muesli's en repen in de Verenigde Staten te lanceren. 'Daar is het probleem van suiker en obesitas letterlijk en figuurlijk groot.'
Jumbo deelt deze maand gratis muisjes uit aan stellen die een kind verwachten. De supermarktketen komt op deze manier klanten tegemoet die de afgelopen tijd misgrepen. In de folder meldt Jumbo dat het conflict met Kraft Heinz voorbij en dat naast de muisjes ook de andere producten weer instromen.
Bolletje Protein & Low Carb Crackers is volgens de Wheel of Retail-jury de beste productintroductie van 2023 in de categorie Ontbijtproducten.
HILVERSUM - De Hazelnootpasta zonder palmolie van Flower Farm is volgens de Wheel of Retail-jury de beste productintroductie van 2022 in de categorie Ontbijtproducten.
TastyBasics heeft de afgelopen jaren een enorme groei doorgemaakt. Dat roept om een nieuwe positionering die past bij een A-merk. In de nieuwe aanpak gaat het bedrijf de belangrijke eigenschappen van het product - de voedzame, onbewerkte ingrediënten - veel meer voor het voetlicht brengen, vertelt Commercieel Directeur Johan Veld.
LONDEN - Producten van Kellogg's mogen niet meer als actieproducten verkocht worden in Britse supermarkten. Dat heeft de rechter bepaald.
Voor veel Nederlanders is het ontbijt de belangrijkste maaltijd van de dag. En dat mag soms best een beetje spannender, lekkerder en leuker zijn. Met inspiratieplatform De Ontbijtmakers willen verschillende merken de Nederlandse consument inspireren om hun ontbijtgedrag te veranderen. Het doel: voor alle Nederlanders een lekker, verantwoord en gevarieerd ontbijt.
In dit bijzondere jaar zijn de kracht en de relevantie van het merk Bolletje ijzersterk gebleken. Met een sterke verankering in Nederlandse samenleving en kennis van de consument en de markt, weet het bakkersmerk door slimme innovaties, krachtige communicatie en intensieve samenwerking met de handel ook in deze lastige omstandigheden tot een 'win-win-winsituatie' te komen.
Weg met die standaard boterham! Met het initiatief 'De Ontbijtmakers' wil Bolletje laten zien dat ontbijten zoveel leuker en gevarieerder kan zijn.