Alles over Ontbijtproducten

Foto: Distrifood

Flower Farm wint Wheel of Retail met Hazelnootpasta zonder palmolie

HILVERSUM - De Hazelnootpasta zonder palmolie van Flower Farm is volgens de Wheel of Retail-jury de beste productintroductie van 2022 in de categorie...

Johan Veld, Commercieel Directeur TastyBasics.

Johan Veld, TastyBasics: 'Bij echte voeding hoort een echt A-merk'

TastyBasics heeft de afgelopen jaren een enorme groei doorgemaakt. Dat roept om een nieuwe positionering die past bij een A-merk. In de nieuwe aanpak...

Producten als deze liggen straks niet meer in de Britse actiestraten. Foto: ANP

Britse rechter geeft Kellogg's ongelijk: ontbijtgranen niet in actiestraat

LONDEN - Producten van Kellogg's mogen niet meer als actieproducten verkocht worden in Britse supermarkten. Dat heeft de rechter bepaald.

De Ontbijtmakers: 'Moederdag mag dit jaar extra gevierd worden'

De Ontbijtmakers: 'Moederdag mag dit jaar extra gevierd worden'

Voor veel Nederlanders is het ontbijt de belangrijkste maaltijd van de dag. En dat mag soms best een beetje spannender, lekkerder en leuker zijn. Met...

Geert-Jan Zandbergen, Commercieel Directeur Benelux van Bolletje.

'Goede samenwerking met retailpartners leidt tot groei omzet en rendement'

In dit bijzondere jaar zijn de kracht en de relevantie van het merk Bolletje ijzersterk gebleken. Met een sterke verankering in Nederlandse...

Bolletje start initiatief in het doorbreken van ontbijtroutines

Bolletje start initiatief in het doorbreken van ontbijtroutines

Weg met die standaard boterham! Met het initiatief 'De Ontbijtmakers' wil Bolletje laten zien dat ontbijten zoveel leuker en gevarieerder kan zijn.

Vlnr: marketing manager Marieke Bussink, directeur en mede-eigenaar André Hendriks en sales manager Rogier Schat.

Innovatie Lemar komt op het juiste moment

Eat Natural is het belangrijkste merk van Lemar BV, het bedrijf dat de repen en ontbijtproducten in Nederland importeert en vermarkt. Door de sterke...

Stadsdichter Jesse Laport maakt de Wheel-winnaar in de categorie ontbijtproducten bekend.

Eat Natural wint Wheel voor ontbijtproducten

DOETINCHEM - De Arnhemse stadsdichter Jesse Laport heeft de winnaar bekend gemaakt van de Wheel of Retail in de categorie ontbijtproducten.

Foto: Distrifood

Pepsico verkoopt anti-verspillingbox aan klant

UTRECHT - Pepsico lanceert Unwasted, een initiatief om voedselverspilling tegen te gaan. Voor het eerst verkoopt de producent rechtstreeks aan de...

Nadie Winde van Nederland en Mirjam Kortekaas het Nationaal Schoolontbijt. Foto : Wim Hollemans

Aldi verbindt zich aan Nationaal Schoolontbijt

CULEMBORG - Aldi Nederland verbindt zich voor de komende drie jaar als 'exclusieve Superpartner' aan het Nationaal Schoolontbijt.