
Onderzoek: Klanten kopen meer huismerken en keren niet terug naar A-merk
SCHIPHOL - De inflatie- en energiecrises zorgen ervoor dat klanten veel vaker huismerken kopen. Veel consumenten merken in kwaliteit en smaak weinig...
SCHIPHOL - De inflatie- en energiecrises zorgen ervoor dat klanten veel vaker huismerken kopen. Veel consumenten merken in kwaliteit en smaak weinig...
ROTTERDAM - Het overgrote deel van de consumenten wil niets extra betalen voor duurzame producten. Jongere klanten nog sterker dan ouderen.
ZWOLLE – Als Nederlandse klanten bij flitsbezorgers boodschappen bestellen, doen ze dat het liefst met korting.
DEN HAAG - De Consumentenbond constateert dat de gemiddelde korting bij aanbiedingen in de supermarkt flink is toegenomen. Maar dat geldt ook voor de...
AMSTERDAM - Het Rode Kruis maakt zich zorgen over de steeds duurdere boodschappen in Nederland.
DEN HAAG - De verkoop van verspakketten in supermarkt blijft hard stijgen. Vorig jaar nam de verkoop met liefst 20 procent toe.
DEN HAAG - De kosten van het levensonderhoud lagen vorig jaar gemiddeld 10 procent hoger dan een jaar eerder. Energie en levensmiddelen leveren de...
ZEIST - Nu we bijna richting 2023 gaan heeft Distrifood onderzoek gedaan naar de oliebolprijzen in Nederlandse supermarkten. En die verschillen dit...
EDE - De markt voor het bezorgen van boodschappen is dit jaar met ruim 12 procent gegroeid naar €4,6 miljard.
ZEIST - Ruim één op de drie Nederlanders bezuinigt op boodschappen. De hoge supermarktprijzen zijn daarvan de belangrijkste reden.