
Diemen - Femke Smits, analytics team leader bij NielsenIQ, stelde de lijst van nieuwe en succesvolle introducties samen. Ze trekt haar eerste...
Diemen - Femke Smits, analytics team leader bij NielsenIQ, stelde de lijst van nieuwe en succesvolle introducties samen. Ze trekt haar eerste...
DIEMEN - Nederlanders kopen minder koffie, maar geven daar meer aan uit. De scherpe stijging van de prijzen speelt hier een belangrijke rol in....
ZEIST - IRI en NielsenIQ hebben de marktaandelen over 2022 naar buiten gebracht. Distrifood zet de winnaars en verliezers op een rijtje. En de...
DIEMEN - De inval van Rusland in Oekraïne heeft de prijzen van oliën en vetten enorm opgejaagd. Gevolg is een flinke verandering van het koopgedrag...
DIEMEN - Nederlandse supermarkten hebben in week 51 een omzet van €1,17 miljoen, een plus van ruim 10 procent ten opzichte van vorig jaar.
DIEMEN - Het prijsniveau van huismerken lag in de afgelopen periode 17,5 procent boven het niveau van vorig jaar. Bij A-merken gaat het om een...
DÜSSELDORF – Duitse consumenten laten vanwege stijgende prijzen steeds vaker ‘luxe’ links liggen en doen vooral alleen nog noodzakelijke inkopen.
DIEMEN - De verkoop van vleesvervangers is na jaren van forse groei dit jaar aan het krimpen. Dit roept de vraag op hoe het gaat met plantaardige...
LONDEN - De foodinflatie heeft het koopgedrag van Britse consumenten aanzienlijk veranderd.
AMSTERDAM - Het aantal mensen dat door de hoge inflatie aan het einde van de maand geld tekort komt, stijgt flink. Het beknibbelen op de dagelijkse...