FreshRecruitment
Nespresso haalt Heineken in op lijst waardevolste merken
NEW YORK - Coca-Cola blijft het waardevolste fmcg-merk in de top-100 van waardevolste merken.
NEW YORK - Coca-Cola blijft het waardevolste fmcg-merk in de top-100 van waardevolste merken.
VEVEY - De Zwitserse koffieproducent Nespresso brengt volgend jaar eigen biologisch afbreekbare koffiecups voor zijn thuiskoffiemachines op de markt.
BERLIJN - Zeker 150 bedrijven die actief zijn in Duitsland doen vanaf dinsdag mee aan een grote campagne om inwoners van Duitsland over te halen zich te laten vaccineren. Ook supermarktketens en foodfabrikanten doen mee.
BERN - Nespresso mag de vorm van zijn koffiecapsules niet vastleggen als uniek handelsmerk. Dit is een tegenslag in de strijd van de Nestlé-dochter om te voorkomen dat concurrenten capsules in dezelfde vorm mogen maken.
AMSTERDAM - Non-foodverkoper Blokker neemt cupjes op in het assortiment die geschikt zijn voor Nespresso-apparaten. Het is voor het bedrijf een stap in een heel nieuw segment.
HILVERSUM - Nederlanders geven steeds meer geld uit aan koffie in de supermarkt. Uit cijfers van marktonderzoeker Nielsen blijkt dat we in 2010 620 miljoen euro uitgaven aan koffie in de supermarkt, nu ligt dat al boven de 800 miljoen.
AMSTERDAM - In een week tijd hebben Picnic-klanten al 1500 Nespresso-recyclezakken gekocht.
AMSTERDAM - Picnic gaat een exclusieve samenwerking aan met Nespresso.
ZAANDAM - Albert Heijn heeft het koffie- en theeschap met een fors aantal nieuwe producten uitgebreid.
ARNHEM - Het koffiemerk Nespresso opent zaterdag in Arnhem de eerste Nederlandse vestiging van zijn vernieuwde winkelformule. Het betreft de vestiging in de Bakkersstraat in de Rijnstad.