
AMSTERDAM - Om het 45-jarig bestaan te vieren, opent toetjesmerk Mona een 'Pop-up-puddingsalon' aan de Overtoom in Amsterdam. In de tijdelijke winkel...
AMSTERDAM - Om het 45-jarig bestaan te vieren, opent toetjesmerk Mona een 'Pop-up-puddingsalon' aan de Overtoom in Amsterdam. In de tijdelijke winkel...
AMERSFOORT - FrieslandCampina heeft uit voorzorg besloten Mona Toetjesfeestlepels uit de schappen te halen.
UTRECHT – Campina is uitgeroepen tot Merk van het Jaar 2014. Coca-Cola is het merk met de meest herkenbare verpakking.
DONGEN – De WK-omzetbonus voor supermarkten is opgelopen tot €42 miljoen.
DONGEN - Het WK voetbal heeft tot nu toe 29 miljoen euro aan extra omzet opgeleverd voor Nederlandse supermarkten. Als Oranje de halve finale haalt,...
AMSTERDAM – Mona haalt een partij portieverpakkingen Griesmeelpudding terug. Consumenten wordt aangeraden het product niet te consumeren en weg te...