FreshRecruitment
Wakker Dier richt pijlen op Jumbo
AMSTERDAM - Wakker Dier is een mediaoffensief begonnen tegen de verkoop van zogenoemde plofkippen bij Jumbo. Daartoe worden komiek Guido Weijers en model Nicolette Kluijver ingezet.
AMSTERDAM - Wakker Dier is een mediaoffensief begonnen tegen de verkoop van zogenoemde plofkippen bij Jumbo. Daartoe worden komiek Guido Weijers en model Nicolette Kluijver ingezet.
IJMUIDEN - De eind oktober verbouwde DekaMarkt in IJmuiden beschikt over de meest energiezuinige diepvrieskasten van Nederland. Door toepassing van ...
SCHROZBERG - De Duitse discounter Lidl gaat alle nieuwe filialen in Duitsland bouwen volgens een nieuw, duurzaam model. Daarmee wordt een ...
AMSTERDAM - Het internationaal bekende Nederlandse fotomodel Kim Feenstra was deze week het middelpunt van een vechtpartij in een supermarkt.
LONDEN - Tesco zit met de handen in het haar, nu blijkt dat de Britse supermarktketen een model zonder verblijfstatus heeft ingezet voor de campagne van zijn eigen kledinglijn.
LONDEN - Heather Mills, de ex van Paul McCartney, struikelde in de supermarkt en verloor daarbij haar beentprothese. Twee jongeren hielpen het voormalige model overeind.
VEGHEL - Jumbo heeft zijn honderdste winkel geopend in Veghel. De jubileumwinkel staat model voor de nieuwe gerenatie-winkels met een middelgroot vloeroppervlak. Jumbo kiest hierbij voor een compromis tussen de grote winkels met versplein en de Jumbo's 'oude stijl'.
GRONINGEN - Hema heeft in Groningen de eerste winkel volgens de nieuwe XL-formule geopend. Het 3.000 vierkante meter grote warenhuis in de binnenstad van Groningen staat model voor de nieuwe generatie grote Hema's.
ROTTERDAM - Paul Polman, de nieuwe topman van Unilever, voorspelt dat het voedingsconcern binnen nu en tien jaar een reeks nieuwe succesvolle merken lanceert.<BR />
DORDRECHT - Super de Boer heeft op 15 november in Dordrecht de vijfde en laatste pilot geopend. Negen jaar geleden stond 'Dordrecht' ook model voor de nieuwe formule. De winkel is opgedeeld in zes werelden en staat voor gezondheid, gemak, gezin en (lokale) gemeenschap. Super de Boer borduurt in Dordrecht voort op de andere pilots en past de formule op details aan, zoals bij de wijn en agf. De prijscommunicatie is helder: SdB kiest voor grootverpakkingen, euro's voordeel bij de C-merken, kassavoordeel in de folder en extra Rocks. Volgens manager formuleontwikkeling Jet Levi zijn de omzetresultaten veelbelovend en volgt volgend jaar de uitrol van Refresh II.