Alles over Merken

Els Dijkhuizen (Heineken) volgt Brenda Smith op als bestuurslid BVA

Els Dijkhuizen (Heineken) volgt Brenda Smith op als bestuurslid BVA

Els Dijkhuizen, marketingdirecteur bij Heineken Nederland, wordt bestuurslid bij BVA (Bond van Adverteerders).

Malachy O'Connor presenteert de resultaten van het onderzoek The Price is Right? van IPLC. Foto: Distrifood

Hoe het huismerk een effectief wapen werd tegen discounters

Supermarkten zetten huismerken in toenemende mate in als wapen tegen discounters Aldi en Lidl. Met succes, blijkt uit onderzoek van IPLC, genaamd The...

Het schap met koffie van Douwe Egberts raakt leeg. Foto: Distrifood

Jagen boycots klanten Jumbo weg? 'Merkentrouw valt tegen'

VEGHEL - De lijst met A-merken waarmee Jumbo in de clinch ligt, werd afgelopen weken langer en langer. Populaire merken als Pringles, Magnum en Unox...

Foto: (C) Roel Dijkstra Fotografie / Foto : Fred Libochant

Corona-effect ebt weg uit supermarktverkopen

AMSTELVEEN - Supermarkten verkochten in 2023 minder producten. Volgens onderzoeksbureaus NIQ en GfK doordat het corona-effect verdwijnt. Klanten...

Foto: Herbert Wiggerman

Nieuwe inkoop- en merkstrategie Aldi terug te zien in schappen

CULEMBORG - Klanten van Aldi zullen steeds vaker nieuwe verpakkingen in de schappen zien liggen. Dat is het gevolg van de nieuwe strategie van de...

Foto: Shutterstock

Aldi in zee met reclamebureau Joe Public

CULEMBORG - Joe Public is het nieuwe reclamebureau van Aldi.

Foto: Plus

Uitvinder crompouce sleept na-apers voor rechter

UTRECHT - De uitvinder van de in korte tijd razend populair geworden crompouce, dreigt na-apers voor de rechter te slepen.

Foto: Shutterstock

Supermarkt Odido niet blij met naamswisseling T-Mobile

ENSCHEDE - Supermarkt Odido in Enschede is niet te spreken over de naamswijziging van T-Mobile en Tele-2. Zij gaan gezamenlijk ook onder die naam...

Foto: Koos Groenewold

Vernieuwingsoperatie Aldi: 'Al eenderde assortiment aangepast'

CULEMBORG - Aldi veranderde al eenderde van zijn recepturen en verpakkingen. Ook de sterke merkenoperatie komt op stoom.

Foto: ANP

Albert Heijn sterkste Nederlandse merk, Spar waardevolste super

ZAANDAM - Albert Heijn is de sterkste en de sterkst groeiende merknaam van Nederland. Met een toename van 79 procent is het merk €1,7 miljard waard.