
Lidl lanceert grote campagne rond eigen merken
HUIZEN – Lidl start maandag 19 september met een campagne waarin de verschillen tussen producten van het eigen merk en A-merken worden benadrukt.
HUIZEN – Lidl start maandag 19 september met een campagne waarin de verschillen tussen producten van het eigen merk en A-merken worden benadrukt.
LONDEN- De Franse voedselgigant en 's werelds grootste yoghurtmaker Danone snijdt in en rationaliseert het assortiment om zo de prijs acceptabel te...
Het aandeel van de Merken Top 100 binnen de totale supermarktomzet becijfert IRI voor 2021 op 21,9 procent. Dat was in 2020 nog 23,8 procent. ‘In het...
AMSTERDAM – Met een derde plek in de overall ranking is AH het sterkste foodretailmerk. Het moet alleen Bol.com en Hema voor zich dulden. Bol is al...
CULEMBORG - Aldi zet in op shopperdata om scherpere keuzes in zijn assortiment te maken. Gevolg is dat de discounter flink in 125 eigen merken...
LEUVEN - De Belgisch-Braziliaanse biergigant AB Inbev wil dat een kleine, nieuwe brouwerij in Frankijk een andere naam kiest voor zijn bier. Met Leff...
DEN HAAG - Claims die op de verpakkingen van smeerbare vetten staan kloppen vaak niet. Dat blijkt uit onderzoek van de Consumentenbond, die een test...
NEW YORK - Amazon is voor het derde jaar op rij het waardevolste merk ter wereld. De onderneming brak in een jaar tijd door zowel de grens van 500...
ALICANTE - Door een foutje van Ahold mag het Engelse bedrijf TdeltaS het beeldmerk dat op AH lijkt blijven gebruiken.
DEN HAAG - Grolsch heeft donderdag in hoger beroep nogmaals ervoor gestreden dat Lidl zijn biermerk geen 'Kordaat' mag noemen.