FreshRecruitment
Albert Heijn richt spotlight op B Corp: 'Ieder B'tje helpt'
Albert Heijn tuigt samen met A-merken een campagne op om de bekendheid van B Corp te vergroten.
Albert Heijn tuigt samen met A-merken een campagne op om de bekendheid van B Corp te vergroten.
Jumbo organiseert 'kletswandelingen', zodat buurtbewoners elkaar op een laagdrempelige manier kunnen ontmoeten. 'Als familiebedrijf willen we meer zijn dan een supermarkt', zegt president-commissaris Colette Cloosterman-van Eerd.
Jumbo-ondernemer Monirque Ravenstijn biedt lokale kunstenaars de mogelijkheid om te exposeren in haar winkel in de binnenstad van Alkmaar.
Johan van der Zanden treedt toe tot het bestuur van Stichting Ideële Reclame (Sire). Het hoofd communicatie en marketing van Albert Heijn committeert zich voor een periode van vier jaar.
Jumbo organiseert in de Week tegen Eenzaamheid in verschillende Jumbo-winkels workshops kletsboeketten binden.
VEGHEL - Jumbo trekt tonnen uit om lokale buurtinitiatieven rondom winkels te steunen. Het gaat per winkel om een bedrag van €1000.
HOUTEN - Voedselbanken raken in de knel. Ze krijgen steeds minder producten van supermarkten door de succesvolle maatregelen die voedselverspilling tegen gaan.
ROTTERDAM- Op de schaatsbaan in Rotterdam zijn deze week de Nederlandse Jeugdschaatsdagen afgetrapt. Jumbo is een van de organisatoren.
BALEN - Jumbo-ondernemer Monique Ravenstijn steekt met haar sociale minisupermarktjes de grens over. De tiende Mootjes-Minisuper, de eerste in België, staat bij Jumbo Vis in Balen.
SNEEK - Poiesz Supermarkten doneert samen met zijn klanten en met leveranciers bijna €69.000 aan de Voedselbanken in het noorden.