FreshRecruitment
Bond looft huismerken en laakt A-merken om volkoren
De Consumentenbond geeft supermarkten een compliment over het gebruik van volkorengranen bij kant-en-klaarmaaltijden.
De Consumentenbond geeft supermarkten een compliment over het gebruik van volkorengranen bij kant-en-klaarmaaltijden.
Sinds 2019 neemt het aantal producten in supermarkten al niet meer toe, blijkt uit onderzoek van Circana. Het onderzoeksbureau ziet verder dat door...
Dat de meeste Albert Heijn-winkels geen rookwaren meer verkopen, doet zich voelen in een minimale omzetgroei. Ook de maaltijdcategorie, voorheen...
Factor Meals, een dochter van HelloFresh, bezorgt volgens de Consumentenbond de gezondste kant-en-klare maaltijden thuis. De diensten van Albert...
AMSTERDAM - Albert Heijn heeft in het heropende filiaal aan het Amsterdamse Museumplein een flink aantal vernieuwingen doorgevoerd. Distrifood maakte...
ZALTBOMMEL - Het piept en kraakt bij de non-food in supers. De omzetgroei is minimaal en soms zelf negatief. En op een enkele uitzondering na dalen...
DEURNE - Mama's Maaltijden verkoopt zijn Fitmeals voortaan ook vanuit automaten.
ZAANDAM - Albert Heijn heeft vanmorgen in Amsterdam zijn nieuwe aanpak van het vers- en gemaksassortiment gepresenteerd.
Jaarlijks worden duizenden nieuwe, soms echt innovatieve producten bedacht en aangeboden bij supermarkten. Daarvan halen er misschien enkele...
BERLIJN - Maaltijdboxenleverancier HelloFresh mag van de Duitse rechter niet langer claimen klimaatneutraal te zijn.