FreshRecruitment
Huismerksoep Picnic wint test, Jumbo beste koop, Unox en AH in staart
De gevulde tomatensoep van Picnic komt als winnaar uit de test van de Consumentenbond.
De gevulde tomatensoep van Picnic komt als winnaar uit de test van de Consumentenbond.
Klanten betalen bij biologische supermarkt De Aanzet in Amsterdam voor groente, fruit en brood de werkelijke prijs. Na de zomer wordt deze zogeheten true pricing ook toegepast op kruidenierswaren.
DEN HAAG - De top-5 van een test met pesto's van de Consumentenbond bestaat uit huismerken.
DEN HAAG - Het product dat de afgelopen twee jaar in de supermarkt het hardst in prijs is gestegen, is olijfolie.
ZAANDAM - Albert Heijn neemt het assortiment wereldkeuken op de schop.
PARMA - De Italiaanse foodreus Barilla investeert €1 miljard in groei. Een deel van dat geld komt in Nederland terecht.
DEN HAAG - De biologische appelmoes van Servero komt als winnaar uit een test van de Consumentenbond. Appelpuree Biologisch van Jumbo is Beste Koop.
Industributie is al 35 jaar lang dé ontmoetingsplek, waar de bedrijfstop van (food)retailers en levensmiddelenfabrikanten samenkomen. Hoogtepunt van het event is de bekendmaking van de resultaten van het Industributie-onderzoek. In deze podcast gaan host Annemarie Brüning en hoofdredacteur Peter Garstenveld in gesprek met de genomineerden.
Industributie is al 35 jaar lang dé ontmoetingsplek, waar de bedrijfstop van (food)retailers en levensmiddelenfabrikanten samenkomen. Hoogtepunt van het event is de bekendmaking van de resultaten van het Industributie-onderzoek. In deze podcast gaan host Annemarie Brüning en hoofdredacteur Peter Garstenveld in gesprek met de genomineerden.
DEN HAAG - De biologische fruitspread aardbei van Bio+ is met het rapportcijfer 7,4 de winnaar van een test van de Consumentenbond. De 1 de Beste Fruittspread aardbei van Dirk van den Broek is Beste Koop.