Freshrecruitment
Albert Heijn België lanceert ongekende aanbieding: 2+5 gratis
Opschudding in het Belgische retaillandschap. Daar adverteert Albert Heijn namelijk met 2+5 gratis-aanbiedingen, zeven halen, twee betalen dus.

Opschudding in het Belgische retaillandschap. Daar adverteert Albert Heijn namelijk met 2+5 gratis-aanbiedingen, zeven halen, twee betalen dus.

Lidl prijst alle non-foodartikelen in de winkels flink af. Gereedschap, kleding en sportattributen gaan allemaal met 40 procent korting de deur uit. Klanten moeten wel de app scannen bij het afrekenen.

Vomar heeft sinds begin deze maand 'last minute'-vouchers in de app. Dat zijn aanbiedingen die Vomar naar eigen zeggen op het laatste moment inkoopt. Niet alle klanten zijn echter blij met de nieuwe kortingsactie.

Vomar breidt het loyaliteitsprogramma Klant-is-Koning uit met Voordeel Vouchers in de app. De Noord-Hollandse discounter belooft klanten dat ze zo jaarlijks ruim €600 extra kunnen besparen op de dagelijkse boodschappen.

Gebruikers van de Lidl-app krijgen elke dag een product met korting voorgeschoteld in de app. De actie is opgezet als een adventskalender.

De Consumentenbond maakt zich ernstig zorgen om deals als 1+1 en 2+2 gratis waar sommige supermarkten mee strooien.

Opnieuw houdt Albert Heijn deze week de actie 'Op een lege maag kun je niet leren'.

Lidl test in Zwitserland een volledig nieuw spaarprogramma voor zijn klanten.

Hoogvliet geeft klanten kortingsbonnen om tijdens de verbouwing van een winkel in Voorburg te besteden in andere Hoogvliet-filialen. Daarmee wil de formule voorkomen dat ze naar andere supermarkten gaan.

Supermarkten gebruiken verschillende prijsstrategieën: van edlp tot en met relatief hoge prijzen gecombineerd met flinke kortingen. Het is interessant om experts te spreken over de prijsstrategie van supermarkten. Is er een algemene lijn te ontdekken? En wat kan er beter?
