• Nieuwsbrieven
  • Events
  • Digitale editie
  • Partners
  • Dynamics
  • Vacatures
InloggenAbonneren
Distrifood
Distrifood
AbonnerenInloggen
  • Nieuws
  • Formules
  • Assortiment
  • Fabrikanten
  • Branche
  • Ondernemen
  • Instore
  • Websupers
  • Food data
  • Buitenland
  • Zoeken
AbonnerenInloggen
  • Nieuwsbrieven
  • Events
  • Digitale editie
  • Partners
  • Dynamics
  • Vacatures
Distrifood
Distrifood
  • Nieuws
  • Formules
  • Assortiment
  • Fabrikanten
  • Branche
  • Ondernemen
  • Meer thema's...
    • Instore
    • Websupers
    • Food data
    • Buitenland

Alles over jaarcijfers

‘Recordvolumes’ stuwen omzet bierbrouwer AB InBev

‘Recordvolumes’ stuwen omzet bierbrouwer AB InBev

BRUSSEL - De grootste bierbrouwer ter wereld AB InBev, bekend van biermerken als Jupiler, Corona en Leffe, zag de omzet het afgelopen jaar stijgen...

Lotus-ceo Jan Boone. Foto: Lotus Bakeries

Lotus Bakeries verkoopt meer Speculoos en ziet omzet stijgen

LEMBEKE – Lotus Bakeries heeft vooral door het succes van Speculoos een 17 procent hogere omzet geboekt in 2022 dan een jaar eerder.

Floris van der Pijl Foto: A-Insights

Picnic is verliesgevend, zit er wel muziek in het verdienmodel?

Picnic maakt verlies, maar verlies is een keuze. Zeggen de gedeponeerde cijfers van Picnic ook iets over het succes van het verdienmodel? Dat is de...

Tony's Chocolonely. Foto: Shutterstock

Tony’s Chocolonely ziet omzet stijgen ondanks tegenslag in productie

AMSTERDAM - Tony's Chocolonely heeft het afgelopen jaar de omzet stevig zien groeien ondanks de hoge inflatie en de tijdelijke sluiting van de grote...

Het hoofdkantoor in Veghel. Foto: Jumbo

Jumbo doorbreekt in turbulent jaar omzetgrens van €10 miljard

VEGHEL - Het is Jumbo vorig jaar voor het eerst gelukt om meer dan €10 miljard omzet te maken. Met name de verkoop van goedkopere huismerkproducten...

Foto: Crisp

Onlinesupermarkt Crisp ziet verlies toenemen

AMSTERDAM - Crisp kende harde verliescijfers over 2021. De websupermarkt zag het verlies verdubbelen tot €15,2 miljoen.

Bezorgers van Getir. Foto: Getir

Flitsbezorger Getir maakte verlies van bijna €600 miljoen

AMSTERDAM - Getir maakte vorig jaar een verlies van bijna €600 miljoen. Daar tegenover maakte de geelpaarse flitsbezorger een omzet van €500 miljoen.

Ceo Erik Does van Ekoplaza. (C)Roel Dijkstra-Vlaardingen - Foto Dennis Wisse

‘Ekoplaza's moederbedrijf Udea verdriedubbelt winst’

VEGHEL - Udea, het moederbedrijf van onder meer Ekoplaza en Marqt, wist afgelopen jaar zijn nettowinst meer dan te verdriedubbelen vergeleken met een...

Een mandje vol Faitrade-producten. Foto: Fairtrade Nederland.

Fairtrade ziet productverkoop met 11 procent stijgen

UTRECHT - De verkopen van producten met het Fairtrade-keurmerk stegen in Nederland vorig jaar met 11 procent.

Foto: Distrifood

Personeelskosten Coop daalden door nieuw 'besturingsmodel'

VELP - De personeelskosten bij Coop zijn gedaald omdat de supermarktketen winkels op een andere manier bestuurt.

Volgende pagina

Op de hoogte blijven van wat er speelt?

Distrifood houdt ambitieuze supermarktprofessionals op de hoogte van alle actuele ontwikkelingen in de food branche. Schrijf je nu in voor de Distrifood nieuwsbrief en ontvang elke weekdag en zondag het supermarktnieuws, fotoreportages en achtergronden in jouw mailbox.
Bekijk vacatures

Categorie

  • Formules
  • Assortiment
  • Fabrikanten
  • Branche
  • Ondernemen
  • Food data

Uitgelicht

  • Opinie
  • Achtergrond
  • Foto & Video

Mijn Distrifood

  • Inloggen
  • Account aanmaken
  • Digitale krant

Over Distrifood

  • Colofon
  • Klantenservice
  • Adverteren
  • Werken bij VMN media

Abonneren

  • Abonneren
  • Nieuwsbrieven
  • Distrifood Dynamics

Distrifood is onderdeel van VMN media. Op gebruik van deze site zijn de volgende regelingen van toepassing: Algemene Voorwaarden en Privacy en Cookie beleid | Privacy instellingen