• Nieuwsbrieven
  • Events
  • Digitale editie
  • Partners
  • Dynamics
  • Vacatures
InloggenAbonneren
Distrifood
Distrifood
AbonnerenInloggen
  • Nieuws
  • Formules
  • Assortiment
  • Fabrikanten
  • Branche
  • Ondernemen
  • Instore
  • Websupers
  • Food data
  • Buitenland
  • Zoeken
AbonnerenInloggen
  • Nieuwsbrieven
  • Events
  • Digitale editie
  • Partners
  • Dynamics
  • Vacatures
Distrifood
Distrifood
  • Nieuws
  • Formules
  • Assortiment
  • Fabrikanten
  • Branche
  • Ondernemen
  • Meer thema's...
    • Instore
    • Websupers
    • Food data
    • Buitenland

Alles over IRI

Onderzoeksbureau IRI gaat verder als Circana

Onderzoeksbureau IRI gaat verder als Circana

ZALTBOMMEL – Onderzoeksbureau IRI gaat verder als Circana. Dat is het gevolg van de wereldwijde fusie van IRI met het onderzoeksbureau NPD.

Foto: Michel Zoeter

Wat weten we van verwaarlozen innovatie in assortimenten door A-merken?

Distrifood publiceert ieder voorjaar de top-20 van beste producten van het voorgaande jaar. Uit de cijfers blijkt dat de gemiddelde weekomzet van de...

Sjanny van Beekveld (IRI) Foto: Distrifood

A-merken verwaarlozen massaal innovatie in assortiment

ZALTBOMMEL - De opgetelde omzet van de beste 20 supermarktintroducties uit 2022 is de laagste ooit. Volgens IRI is dat te wijten aan de coronajaren...

Foto: Michel Zoeter

Laagst gemiddelde weekomzet ooit voor productintroducties

De opgetelde omzet van de beste 20 supermarktintroducties uit 2022 is de laagste ooit. Volgens IRI is dat te wijten aan de coronajaren en...

Oma’s Indiase Curry.

Oma’s Soep kant-en-klaar maaltijden op nummer 8 in Intro Top 20

Tussen de grote merken is Oma’s soep kant-en-klaar maaltijden een opvallende nummer 8 in de Intro Top 20 van 2022. ‘We hebben een groot vertrouwen in...

Collage: Distrifood

Marktaandelen: Wie zijn de winnaars en verliezers?

ZEIST - IRI en NielsenIQ hebben de marktaandelen over 2022 naar buiten gebracht. Distrifood zet de winnaars en verliezers op een rijtje. En de...

Foto: Sebastian Rozendaal

IRI: Superunie beperkt verlies marktaandeel na vertrek Deen

ZALTBOMMEL - Het marktaandeel van Superunie is afgelopen jaar met een vol procentpunt gedaald naar 25,6 procent, maar het inkoopverbond beperkte...

Foto: Shutterstock

'Prijzen voedingsmiddelen blijven hoog ondanks daling grondstoffenprijzen'

AMSTERDAM – De prijzen van voedingsmiddelen zullen hoog blijven en mogelijk zelfs verder stijgen in 2023. Dat terwijl de grondstoffenprijzen minder...

Tien conclusies: Dure diepvries zet volumes onder druk

Tien conclusies: Dure diepvries zet volumes onder druk

ZALTBOMMEL/DONGEN - Het beeld in diepvries is van dalende volumes, maar nog wel omzetstijgingen, mede door de forse prijsverhogingen. Tien conclusies...

Marktaandeel: Aldi en Lidl winnen stevig terrein

Marktaandeel: Aldi en Lidl winnen stevig terrein

AMSTERDAM - Het gezamenlijke marktaandeel van Aldi en Lidl is tot nu toe dit jaar gestegen van 15,7 naar 16,3 procent.

Volgende pagina

Op de hoogte blijven van wat er speelt?

Distrifood houdt ambitieuze supermarktprofessionals op de hoogte van alle actuele ontwikkelingen in de food branche. Schrijf je nu in voor de Distrifood nieuwsbrief en ontvang elke weekdag en zondag het supermarktnieuws, fotoreportages en achtergronden in jouw mailbox.
Bekijk vacatures

Categorie

  • Formules
  • Assortiment
  • Fabrikanten
  • Branche
  • Ondernemen
  • Food data

Uitgelicht

  • Opinie
  • Achtergrond
  • Foto & Video

Mijn Distrifood

  • Inloggen
  • Account aanmaken
  • Digitale krant

Over Distrifood

  • Colofon
  • Klantenservice
  • Adverteren
  • Werken bij VMN media

Abonneren

  • Abonneren
  • Nieuwsbrieven
  • Distrifood Dynamics

Distrifood is onderdeel van VMN media. Op gebruik van deze site zijn de volgende regelingen van toepassing: Algemene Voorwaarden en Privacy en Cookie beleid | Privacy instellingen