
HUIZEN – Lidl heeft een andere naam gegeven aan de luxe producten van het huismerk. De discounter stopt met Delicieux en gaat door met Deluxe.
HUIZEN – Lidl heeft een andere naam gegeven aan de luxe producten van het huismerk. De discounter stopt met Delicieux en gaat door met Deluxe.
LONDEN – De marktonderzoekers van Kantar hebben de hoogste inflatie ooit voor boodschappen gemeten in het Verenigd Koninkrijk (VK).
UTRECHT - Plus kan voorlopig het eigen huismerk niet uitleveren aan Coop-supermarkten die naar Plus worden omgebouwd en daarom staat daar...
SCHIPHOL - De inflatie- en energiecrises zorgen ervoor dat klanten veel vaker huismerken kopen. Veel consumenten merken in kwaliteit en smaak weinig...
BERLIJN – Consumenten kunnen door huismerken te kopen flink op hun uitgaven besparen zonder aan kwaliteit in te boeten, stelt de Duitse...
SCHIPHOL - Omdat kwaliteit en smaak van huismerken minstens zo goed zijn en ze tegelijkertijd veel geld uitsparen, is teruggaan naar A-merkproducten...
ARLINGTON - Lidl lanceert in de Verenigde Staten een nieuwe huismerklijn. Het gaat om zo'n 50 producten die worden verkocht onder de naam Peak...
BRUSSEL – Consumenten kunnen flink besparen door huismerken te kopen in plaats van A-merken. Ze zijn niet alleen goedkoper maar ook vaak beter.
AMSTERDAM – Een mandje met 13 met alledaagse producten van het huismerk is het goedkoopst bij Dirk, blijkt uit een prijsvergelijking van de...
DEN HAAG – Dirk van den Broek is de goedkoopste supermarktketen wanneer het gaat om de prijs van budgetproducten van het huismerk.