• Nieuwsbrieven
  • Events
  • Digitale editie
  • Partners
  • Dynamics
  • Vacatures
InloggenAbonneren
Distrifood
Distrifood
AbonnerenInloggen
  • Nieuws
  • Formules
  • Assortiment
  • Fabrikanten
  • Branche
  • Ondernemen
  • Instore
  • Websupers
  • Food data
  • Buitenland
  • Zoeken
AbonnerenInloggen
  • Nieuwsbrieven
  • Events
  • Digitale editie
  • Partners
  • Dynamics
  • Vacatures
Distrifood
Distrifood
  • Nieuws
  • Formules
  • Assortiment
  • Fabrikanten
  • Branche
  • Ondernemen
  • Meer thema's...
    • Instore
    • Websupers
    • Food data
    • Buitenland

Alles over huismerken

Lidl stopt met Delicieux en gaat door met Deluxe

Lidl stopt met Delicieux en gaat door met Deluxe

HUIZEN – Lidl heeft een andere naam gegeven aan de luxe producten van het huismerk. De discounter stopt met Delicieux en gaat door met Deluxe.

Een Aldi in het VK. De discounter groeit het hardst in het Verenigd Koninkrijk. 
Foto: Aldi/Simon Hadley Photography.

Kantar meet hoogste inflatie ooit voor boodschappen in VK

LONDEN – De marktonderzoekers van Kantar hebben de hoogste inflatie ooit voor boodschappen gemeten in het Verenigd Koninkrijk (VK).

Plus zet uit nood Superunie huismerk G'woon in het schap. Foto: Distrifood.

Plus zet noodgedwongen G’woon in schap in plaats van Plus-huismerk

UTRECHT - Plus kan voorlopig het eigen huismerk niet uitleveren aan Coop-supermarkten die naar Plus worden omgebouwd en daarom staat daar...

Foto: Distrifood

Klanten kopen meer huismerken en keren niet terug naar A-merk

SCHIPHOL - De inflatie- en energiecrises zorgen ervoor dat klanten veel vaker huismerken kopen. Veel consumenten merken in kwaliteit en smaak weinig...

Foto: Rewe

Duitse consumentenbond: Huismerken bieden veel voor weinig

BERLIJN – Consumenten kunnen door huismerken te kopen flink op hun uitgaven besparen zonder aan kwaliteit in te boeten, stelt de Duitse...

A-merken in assortiment Lidl

A-merk grote verliezer inflatie, klant blijft bij huismerk

SCHIPHOL - Omdat kwaliteit en smaak van huismerken minstens zo goed zijn en ze tegelijkertijd veel geld uitsparen, is teruggaan naar A-merkproducten...

De nieuwe huismerklijn Peak Harvest, Foto: Lidl

Lidl steunt met nieuwe huismerklijn zieke kinderen in VS

ARLINGTON - Lidl lanceert in de Verenigde Staten een nieuwe huismerklijn. Het gaat om zo'n 50 producten die worden verkocht onder de naam Peak...

Foto: video Test Aankoop

Test Aankoop: ‘Huismerk goedkoper en vaak beter dan A-merk’

BRUSSEL – Consumenten kunnen flink besparen door huismerken te kopen in plaats van A-merken. Ze zijn niet alleen goedkoper maar ook vaak beter.

Foto: Van Vliet Fotografie

Volkskrant: voor huismerk moet je bij Dirk zijn

AMSTERDAM – Een mandje met 13 met alledaagse producten van het huismerk is het goedkoopst bij Dirk, blijkt uit een prijsvergelijking van de...

Foto: Distrifood

Prijs huismerk: Dirk goedkoopst, Aldi en Albert Heijn gelijk

DEN HAAG – Dirk van den Broek is de goedkoopste supermarktketen wanneer het gaat om de prijs van budgetproducten van het huismerk.

Volgende pagina

Op de hoogte blijven van wat er speelt?

Distrifood houdt ambitieuze supermarktprofessionals op de hoogte van alle actuele ontwikkelingen in de food branche. Schrijf je nu in voor de Distrifood nieuwsbrief en ontvang elke weekdag en zondag het supermarktnieuws, fotoreportages en achtergronden in jouw mailbox.
Bekijk vacatures

Categorie

  • Formules
  • Assortiment
  • Fabrikanten
  • Branche
  • Ondernemen
  • Food data

Uitgelicht

  • Opinie
  • Achtergrond
  • Foto & Video

Mijn Distrifood

  • Inloggen
  • Account aanmaken
  • Digitale krant

Over Distrifood

  • Colofon
  • Klantenservice
  • Adverteren
  • Werken bij VMN media

Abonneren

  • Abonneren
  • Nieuwsbrieven
  • Distrifood Dynamics

Distrifood is onderdeel van VMN media. Op gebruik van deze site zijn de volgende regelingen van toepassing: Algemene Voorwaarden en Privacy en Cookie beleid | Privacy instellingen