
IRI: Hoogste groei in private label in supermarkten ooit
ZALTBOMMEL - De hoge voedselinflatie drijft consumenten van A-merken naar private label. Nog nooit groeiden de verkopen van huismerken zo hard als...
ZALTBOMMEL - De hoge voedselinflatie drijft consumenten van A-merken naar private label. Nog nooit groeiden de verkopen van huismerken zo hard als...
AMSTERDAM - Klanten bestelden niet alleen vaker bij Picnic, maar ook meer producten. De drie snelste stijgers op de boodschappenlijstjes zijn...
Het aantal aanbiedingen bij Plus is dit jaar in vergelijking met 2021 enorm gestegen. Vooral de piek in acties met het huismerk is opvallend. De...
ZAANDAM – Albert Heijn breidt het aantal Prijsfavorieten, het laaggeprijsde budgetmerk, verder uit.
MAXHÜTTE-HAIDHOF - De Duitse discounter Netto Marken Discount lanceert onder de naam Heimat een huismerk in groente en fruit.
ROME - De Italiaanse marktleider Coop Italia gaat zijn huismerkrange in twee jaar uitbreiden met meer dan 5000 artikelen.
AMSTERDAM – Op de huismerkbeurs PLMA barst het van de innovatieve concepten. Allen jagen een betere wereld na hetzij door te letten op het milieu,...
VELP - Coop Supermarkten geeft zijn huismerken een nieuw verpakkingsdesign. Het huismerk Top! van Coop heet voortaan Trots van Coop.
BEESD – Superunie geeft het merk Sense een tweede leven. De producten zijn 100 procent plantaardig, goed voor het hart en palmolievrij, aldus de...
UTRECHT – Plus wil de komende drie jaar de omzet en groei van het biologische huismerk met meer dan 50 procent verdubbelen. Hiervoor introduceert...