NieuwsBuitenlandCoop Italië lanceert 5000 nieuwe huismerken ROME - De Italiaanse marktleider Coop Italia gaat zijn huismerkrange in twee jaar uitbreiden met meer dan 5000 artikelen.
fotoreportageAssortimentHuismerkbeurs PLMA: minder verpakkingen, meer boer, geen vlees en heel veel verwennerij AMSTERDAM – Op de huismerkbeurs PLMA barst het van de innovatieve concepten. Allen jagen een betere wereld na hetzij door te letten op het milieu,...
NieuwsFormulesCoop steekt huismerk in nieuw jasje VELP - Coop Supermarkten geeft zijn huismerken een nieuw verpakkingsdesign. Het huismerk Top! van Coop heet voortaan Trots van Coop.
NieuwsAssortimentSuperunie herlanceert Sense BEESD – Superunie geeft het merk Sense een tweede leven. De producten zijn 100 procent plantaardig, goed voor het hart en palmolievrij, aldus de...
NieuwsAssortimentPlus wil bio in omzet en groei verdubbelen UTRECHT – Plus wil de komende drie jaar de omzet en groei van het biologische huismerk met meer dan 50 procent verdubbelen. Hiervoor introduceert...
NieuwsAssortimentPlus lanceert eigen versmerk Boerentrots van Plus UTRECHT – Plus presenteert maandag binnen de vleesafdeling zijn nieuwe versmerk Boerentrots van Plus.
NieuwsAssortimentPlus komt met 10 plantbased huismerkproducten UTRECHT - Plus komt in week 20 van dit jaar met 10 nieuwe plantbased huismerkproducten.
NieuwsFormulesPicnic-huismerk stroomt in op plek G’woon AMSTERDAM - Picnic is begonnen met de verkoop van huismerk kw-producten. Klanten kunnen vier varianten chips en sperziebonen in blik van het eigen...
NieuwsAssortimentAH opent innovatieve koffiebranderij ZAANDAM - Albert Heijn opent een nieuwe hypermoderne koffiebranderij in Zaandam.
NieuwsAssortimentJumbo lanceert duurzame huismerkvis VEGHEL - Supermarktketen Jumbo lanceert deze week onder het eigen huismerk een lijn visconserven met MSC-keurmerk. Daarmee heeft het bedrijf naar...