Foto: Shutterstock

Huis-aan-huiskranten luiden de noodklok

DEN HAAG – Huis-aan-huiskranten luiden de noodklok. Ze vrezen dat meer Nederlandse gemeenten het voorbeeld gaan volgen van Utrecht, dat volgens hen...

Koos Groenewold

Lesje kip voor AH-marketeers

ZAANDAM – AH marketeers kennen niet de verschillen tussen de verschillende kip-concepten in een AH. Plukon heeft ze bijscholing gegeven.

Plus

Plus start agf-actie met voetbalbekers

DE BILT – Plus start een actie met voetbalbekers om kinderen te stimuleren gezonder te eten. De aankoop van verschillende soorten groente en fruit...

Den Haag wil helderdere etiketten

Den Haag wil helderdere etiketten

DEN HAAG - De etiketten op voedingsproducten kunnen en moeten duidelijker worden, vindt de Tweede Kamer. Consumenten moeten snel te weten kunnen...

AH foldert landelijk samen met Bol.com

AH foldert landelijk samen met Bol.com

ZAANDAM - Albert Heijn verspreid voor het eerst een speciale kerstfolder in samenwerking met zusterketen Bol.com. Onder de naam AllesVoor Kerst wordt...