
DEN HAAG – Ekoplaza-ceo Erik Does begrijpt dat mensen van Extinction Rebellion tijdens het demonstreren de grenzen opzoeken om hun standpunt...
DEN HAAG – Ekoplaza-ceo Erik Does begrijpt dat mensen van Extinction Rebellion tijdens het demonstreren de grenzen opzoeken om hun standpunt...
ZAANDAM – Albert Heijn neemt in 502 winkels zes producten op van Upfront. Upfront zet frontaal op de verpakking ingrediënten en voedingswaarden. Ook...
DEN HAAG - Experts en belangenverenigingen manen het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) het voedselkeuzelogo Nutri-Score nog niet...
ZEIST - Het is de bedoeling dat klanten gezondere keuzes maken in de supermarkt met behulp van de Nutri-Score, maar het kan ook een tegengesteld...
HUIZEN- Lidl kondigt een reeks maatregelen aan om het eigen assortiment gezonder en duurzamer te maken.
VELP - Consumenten kopen niet significant méér gezonde producten als die op ooghoogte liggen of in de aanbieding zijn. Een wellicht ietwat...
VELP/AMSTERDAM – Het onbewust stimuleren van klanten helpt niet bij het maken van gezonde keuzes. Dat concludeert de Hartstichting en het UMC na...
De huidige inflatie dwingt consumenten om hun uitgavenpatroon onder de loep te nemen. ‘Maar dat wil nog niet zeggen dat dit ten koste gaat van hun...
Albert Heijn-ceo Marit van Egmond wil geluk toevoegen aan het boodschappenmandje, dat al is gevuld met gemak, gezond, genieten en goed gedrag. Het is...
ZAANDAM - Albert Heijn richt in de supermarkten een schap in speciaal voor gezonde tussendoortjes. De keten wil een gezonde levensstijl zo voor...