
AMSTERDAM – Actiegroep Foodwatch laakt het gebruik van afbeeldingen van kinderhelden op paaseieren en dient een klacht in bij de Reclame Code...
AMSTERDAM – Actiegroep Foodwatch laakt het gebruik van afbeeldingen van kinderhelden op paaseieren en dient een klacht in bij de Reclame Code...
AMSTERDAM - Jumbo sleept met zijn gezonde ice teas de prijs voor het 'meest misleidende' product in de wacht. De prijs met de naam Gouden Windei is...
AMSTERDAM - Dirk past de verpakking aan van het product Pure Ambacht Ambachtelijke salade oma's aardappel-scharrelei na nominatie voor het Gouden...
VEGHEL – Jumbo past zijn verpakking voor ice tea aan nadat het product was genomineerd voor een Gouden Windei, een product met onterechte claims....
AMSTERDAM – Foodwatch heeft producten van Jumbo, Dekamarkt en Dirk genomineerd voor de titel van meest misleidende voedselproduct van het jaar.
AMSTERDAM - Consumenten worden niet altijd goed beschermd tegen (al dan niet misleidende) reclames voor ongezond voedsel, zo concludeert...
ZAANDAM - Veel mensen klagen over de kraskaartenactie van Albert Heijn. De gratis producten die ze hebben gewonnen zijn steeds niet op voorraad.
AMSTERDAM – Voedselwaakhond Foodwatch laakt zowel Albert Heijn als Lidl om hun krasacties voor gratis producten. Die zijn veelal ongezond.
BREDA - Omdat sommige chocoladeproducten van Kinder salmonella bevatten, heeft producent Ferrero besloten uit voorzorg sommige partijen in Nederland...
AMSTERDAM - Foodwatch bestempelt de groentesnoepjes van Let’s als meest misleidende product van 2021. Nicolette van Dam de vrouw achter het merk is...