Alles over Folders

Foto: Distrifood

Dirk en Albert Heijn formules met beste folder

Dirk en Albert Heijn zijn de grote winnaars van de zogeheten 'Beste Folder Awards' 2024 van Q&A Retail.

Foto: Jumbo

Jumbo lanceert campagne rond gratis producten

Jumbo is deze week gestart met een campagne rond de Jumbo Extra's app waarmee klanten, zoals Jumbo het zegt, kunnen sparen voor gratis producten.

Foto: ANP

Nederlandse moslims komen niet aan hun trekken in klassieke supers

ZEIST - Met paaseitjes in alle smaken, chocolade paashazen en paasbroden wordt al flink uitgepakt in de Nederlandse supermarkten. Acties rond de...

Foto: Archief Distrifood

Spotta geeft gas op digitaal foldersysteem InMijnBus

UTRECHT - Spotta is in december begonnen met de uitrol van het digitale foldersysteem InMijnBus, waar klanten zelf kunnen kiezen of en welke folders...

AH trapt het jaar af met een groter formaat folder dan regulier. Foto: Distrifood.

AH trapt prijsgeweld af met opvallend groter formaat folder

ZAANDAM - Supermarkten trappen het jaar traditiegetrouw af met keiharde prijsaanbiedingen. AH doet dat met een afwijkend formaat folder om extra op...

Foto: Distrifood

Hoogvliet gaat door met papieren weekfolder

BLEISWIJK - Hoogvliet mag dan inzetten op digitalisering van zijn reclame-uitingen, maar van stoppen met fysieke weekfolders is vooralsnog geen...

De reclamefolder van Hoogvliet. Foto: Distrifood

Hoogvliet zet volgend jaar in op digitale folder

BLEISWIJK - Hoogvliet zet met de lancering van het allereerste digitale kerstmagazine een belangrijke stap in het digitaliseren van reclame-uitingen....

Foto: Distrifood

Ik juich als de folders de brievenbus laten klepperen

Een aantal Plus-ondernemers is gestopt met de papieren folder. Distrifood-redacteur Ron Jansen vreest voor het verdwijnen van alle papieren folders....

Diverse Plus-ondernemers stopten met het huis-aan-huis verspreiden van de weekfolder. Foto: Distrifood.

Stoppen weekfolder bespaart Plus-ondernemers duizenden euro's

ZEIST - Plus-ondernemers besparen jaarlijks tienduizenden euro's door geen weekfolder meer te bezorgen. Ze zeggen het niet in hun omzet te merken.

Plus Guido van Dijck merkt het nauwelijks dat hij stopte met de actiefolder. Foto: Distrifood

Plus-supers boeken zonder weekfolder dezelfde omzet

ZEIST - Stoppen met het verspreiden van een papieren weekfolder heeft niet of nauwelijks invloed op de omzet bij een aantal Plus-supers.