Tropicalia via YellowApple Recruitment
Heineken bezuinigt miljarden en zet in op innovatie en groei
Heineken voert de komende jaren een miljardenbezuiniging door en richt zich vol op innovatie en groei. Een nieuwe strategie moet hiervoor zorgen.
Heineken voert de komende jaren een miljardenbezuiniging door en richt zich vol op innovatie en groei. Een nieuwe strategie moet hiervoor zorgen.
Heineken heeft in het derde kwartaal minder bier verkocht. Coca-Cola presenteerde cijfers die de verwachtingen overtroffen.
Michel Mersch, sinds april ceo bij Nestlé Benelux, gaat ondernemerschap en het nemen van risico's stimuleren. 'Soms hebben we een gebrek aan ambitie gehad en waren de forecast en voorspelbaarheid belangrijker dan de ambitie. Dat willen we veranderen', stelt hij in een interview met Distrifood. 'We moeten iets meer risico nemen.'
De afgelopen vijf dagen ontving de Duitse levensmiddelenbeurs Anuga meer dan 145.000 bezoekers. Dat betekent een record voor de organisatie.
Hybride vis, vegan gepocheerd ei, boter van abrikozenpitten en proteïnerijke algen die als bindmiddel dienen. Voedingsmiddelenbeurs Anuga opende afgelopen weekeinde de deuren in Keulen en zet tal van nieuwe producten extra in de schijnwerpers.
De Amerikaanse fmcg-fabrikant Coty kijkt naar de optie een aantal consumentenmerken te verkopen.
Kraft Heinz deelt zichzelf op in twee afzonderlijke bedrijven om zo de prestaties te verbeteren en de complexiteit te verminderen.