FreshRecruitment
Academic update: Hebben vloerprojecties effect bij productdisplays?
Iedere maand duikt EFMI in de wetenschappelijke literatuur. Wat is het effect op sales van grondprojecties bij productdisplays?
Iedere maand duikt EFMI in de wetenschappelijke literatuur. Wat is het effect op sales van grondprojecties bij productdisplays?
ZAANDAM - AH Retail Media Services, de retailmediatak van Albert Heijn, breidt het Zelf Service Platform voor adverteerders uit met display-campagnes.
Het lijkt een ouderwets medium: de display. Maar de winkels staan er nog steeds vol mee. Displays zijn wel slimmer en duurzamer. Ook communiceren ze beter. Kijk hoe fabrikanten gas geven op de omzet met instore displays.
LOS ANGELES - Klanten zijn niet onverdeeld enthousiast over de koelingsdeuren die Walgreens in duizenden winkels heeft omgebouwd naar beeldschermen om commerciële boodschappen uit te dragen.
ENSCHEDE - Grolsch introduceert een interactieve display in supermarkten waar klanten na het scannen van de barcode uitleg krijgen over de producten van de brouwer uit Enschede.
ALPHEN AAN DEN RIJN - Supermarktketen Hoogvliet heeft in al zijn winkels het herbruikbare displaysysteem Mr. Flexx geïntroduceerd.
DEN HAAG - Gezonde producten verkopen beter als ze goedkoper zijn en meer opvallen in de supermarkt en als ongezonde producten tegelijkertijd ook duurder zijn.
AMSTERDAM - Albert Heijn, Jumbo en Plus behoren tot de supermarktketens die vandaag massaal nieuwe duurzame displays met 'slimme' technologie introduceren in de winkels.
In de Verenigde Staten is het een megatrend: hard seltzers. Het merk White Claw is daarin een fenomeen. Een frisse combinatie van bruiswater, natuurlijke fruitsmaken en 4,5 procent alcohol. Brand building company A Brand New Day (ABND) introduceert het populaire drankje in de Nederlandse supermarkt.
VEGHEL - Jumbo gaat herbruikbare displays gebruiken voor promoties op de winkelvloer.