FreshRecruitment
Lidl viert 50-jarig jubileumfeest met 'drankfestijn'
BAD WIMPFEN - Lidl viert zijn 50-jarig jubileum in Duitsland de komende weken met een heus 'drankfestijn'.
BAD WIMPFEN - Lidl viert zijn 50-jarig jubileum in Duitsland de komende weken met een heus 'drankfestijn'.
LONDEN - Het Britse drankenconcern Diageo, producent van merken als Johnnie Walker, Smirnoff, Guinness en Baileys, is bezorgd dat klimaatverandering tot een tekort aan water leidt waardoor de productie gehinderd wordt.
LONDEN - De Britse drankenreus Diageo krijgt een nieuwe ceo. De huidige topman van het bedrijf achter onder meer het bier van Guinness treedt eind juni terug.
DUBLIN - De internationale drankengigant Diageo investeert €200 miljoen in de bouw van een CO2-neutrale brouwerij in Ierland. Deze moet het onder meer mogelijk maken om meer Guinness te kunnen maken voor de exportmarkt in de brouwerij aan St. James Gate in Dublin.
LONDEN - Foodfabrikanten Unilever en Diageo voldoen niet langer aan een vrijwillige code in het Verenigd Koninkrijk om toeleveranciers op tijd te betalen. Beide bedrijven zijn het niet eens met het feit dat ze als deelnemers aan het programma zijn geschrapt.
LONDEN - De Britse drankenmaker Diageo heeft omzet en winst in de eerste helft van het gebroken jaar fors opgevoerd. Het bedrijf profiteert van het feit dat mensen thuis meer en duurdere dranken kopen en dat ook de horeca wereldwijd weer op gang is gekomen.
LONDEN - De Britse drankenfabrikant Diageo, het moederbedrijf van merken zoals Johnnie Walker, Guinness en Baileys, verwacht de komende jaren een verdere groei van de drankenverkoop.
PARIJS - Grote voedingsconcerns merken dat stijgende grondstofkosten hun marges raken. Bekende bedrijven als het Franse Danone, het Zwitserse Nestlé en de Britse drankenfabrikant Diageo stellen allemaal dat dit hun resultaten onder druk zet. Maar het valt minder op doordat ze tegelijkertijd hun verkopen hebben opgevoerd, wat uiteindelijk de winst ook omhoog helpt.
LONDEN - Het Britse drankenconcern Diageo presenteerde vanmorgen een verrassende onderliggende omzetgroei over de tweede helft van vorig jaar. De stijging van de verkopen in de Amerikaanse retail compenseerden de daling in de verkopen bij bars en restaurants in Europa.
LONDEN - Drankenreus Diageo heeft een meerderheidsbelang genomen in een non-alcoholisch alternatief voor sterke drank. Het gaat om het in 2015 opgerichte merk Seedlip.