
AMSTERDAM - Een ruime meerderheid van de Nederlanders let meer op de prijzen vanwege de nog altijd hoge prijzen in de supermarkt. Friezen gelden...
AMSTERDAM - Een ruime meerderheid van de Nederlanders let meer op de prijzen vanwege de nog altijd hoge prijzen in de supermarkt. Friezen gelden...
AMSTERDAM - Nederland heeft de grootste groep consumenten die niet van plan is te minderen met de vleesconsumptie.
Zouden Frans Muller (Ahold) en Dolf van den Brink (Heineken) slagen voor de Rosalía-test? vraagt hoofdredacteur Peter Garstenveld zich af. Wie denkt,...
NEW YORK - De coronapandemie heeft klantengedrag in de VS structureel veranderd.
CHICAGO - Het overgrote deel van de consumenten maakt zich zorgen over de stijgende voedselprijzen. De overgrote meerderheid is er echter van...
AMSTERDAM - Nederlandse consumenten proberen als gevolg van de inflatie zoveel mogelijk te besparen op boodschappen in de supermarkt.
AMSTERDAM – Klanten die Aldi en Lidl gedurende de coronacrisis links lieten liggen, keren weer terug bij de discounters.
AMSTERDAM - Consumenten tasten minder diep in de buidel bij supermarkten.
DEN HAAG - Een op de drie huishoudens komt, mede vanwege de steeds duurder wordende boodschappen, momenteel niet rond.
DEN HAAG - Als de oorlog in Oekraïne naast een hogere energieprijs ook een daling van de wereldhandel en de investeringsbereidheid veroorzaakt, dan...