• Nieuwsbrieven
  • Events
  • Digitale editie
  • Partners
  • Dynamics
  • Vacatures
InloggenAbonneren
Distrifood
Distrifood
AbonnerenInloggen
  • Nieuws
  • Formules
  • Assortiment
  • Fabrikanten
  • Branche
  • Ondernemen
  • Instore
  • Websupers
  • Food data
  • Buitenland
  • Zoeken
AbonnerenInloggen
  • Nieuwsbrieven
  • Events
  • Digitale editie
  • Partners
  • Dynamics
  • Vacatures
Distrifood
Distrifood
  • Nieuws
  • Formules
  • Assortiment
  • Fabrikanten
  • Branche
  • Ondernemen
  • Meer thema's...
    • Instore
    • Websupers
    • Food data
    • Buitenland

Alles over chocolade

Tony's Chocolonely. Foto: Shutterstock

Tony’s Chocolonely ziet omzet stijgen ondanks tegenslag in productie

AMSTERDAM - Tony's Chocolonely heeft het afgelopen jaar de omzet stevig zien groeien ondanks de hoge inflatie en de tijdelijke sluiting van de grote...

Johan Hulleman Foto: Cor Salverius

Johan Hulleman (ex-Jumbo): 'Wet over ontbossing gaat grote impact hebben op retailers'

ZEIST - Het Europese verbod op de invoer van producten die bijdragen aan ontbossing, als koffie en cacao, zal grote impact hebben op retailers. Dat...

De vier repen. Foto: Fairtrade.nl/Plus

Plus stapt met huismerk in chocola uit Tony’s Chocolonely Open Chain

UTRECHT – Plus verduurzaamt chocolade van het huismerk verder en introduceert vier repen met chocolade uit Tony’s Chocolonely Open Chain.

Brand Leader Chocomel, Fristi & Friesche Vlag Robbert Kleiren en Brand Manager Melissa Smeets.

Chocomel Plant-based is de hero van dit najaar

FrieslandCampina introduceert Chocomel Plant-based. ‘De enige èchte’ gemaakt op basis van cashewnoot en erwt. De nieuwe variant wordt knettergroot...

V.l.n.r.: Manon Dortland (Trade Marketing Manager), Merel van Ophem (Marketing Manager), Simone Scholten (Brand Manager merci a.i.), en Rob Verkade (Sales & Trade Marketing Director).

'Wie bedank jij vandaag?' merci inspireert met Nationale Bedankdag

'Wie bedank jij vandaag?' Met die slogan gaat Storck de alledaagse bedankmomenten in de schijnwerpers zetten met een grote campagne op weg naar 21...

Chocoladereep Toblerone verliest Zwitserse identiteit

Chocoladereep Toblerone verliest Zwitserse identiteit

BERN - De iconische driehoekige chocoladerepen van Toblerone mogen in de toekomst niet meer als ‘Zwitserse chocolade’ worden verkocht. Ze komen...

Nieuw van Duo Penotti: dubbele innovatie in het chocoladeschap

Nieuw van Duo Penotti: dubbele innovatie in het chocoladeschap

Duo Penotti blijft zoeken naar hoe het nóg lekkerder kan. Dat het geliefde merk daarbij geen grenzen kent, blijkt wel uit de nieuwste introducties:...

Een surprise-ei van Kinder. Foto: ANP

Salmonellaschandaal: Justitie doet invallen bij Ferrero

BRUSSEL - Justitie en politie in België en Luxemburg heeft gisteren invallen gedaan bij vestigingen van zoetwarenfabrikant Ferrero. Aanleiding is het...

'Bij Ritter Sport zit duurzaamheid in het DNA'

'Bij Ritter Sport zit duurzaamheid in het DNA'

Met volop variatie op het schap weet Nederland de iconische vierkante chocoladerepen van Ritter Sport goed te vinden. Nu is het tijd voor the story...

Innovatie en duurzaamheid zijn de komende jaren speerpunten voor Nestlé

Innovatie en duurzaamheid zijn de komende jaren speerpunten voor Nestlé

Dagelijks kiezen miljarden consumenten voor de producten van Nestlé. Nestlé staat nu voor de vraag: hoe gaan we al die monden wereldwijd op een...

Volgende pagina

Op de hoogte blijven van wat er speelt?

Distrifood houdt ambitieuze supermarktprofessionals op de hoogte van alle actuele ontwikkelingen in de food branche. Schrijf je nu in voor de Distrifood nieuwsbrief en ontvang elke weekdag en zondag het supermarktnieuws, fotoreportages en achtergronden in jouw mailbox.
Bekijk vacatures

Categorie

  • Formules
  • Assortiment
  • Fabrikanten
  • Branche
  • Ondernemen
  • Food data

Uitgelicht

  • Opinie
  • Achtergrond
  • Foto & Video

Mijn Distrifood

  • Inloggen
  • Account aanmaken
  • Digitale krant

Over Distrifood

  • Colofon
  • Klantenservice
  • Adverteren
  • Werken bij VMN media

Abonneren

  • Abonneren
  • Nieuwsbrieven
  • Distrifood Dynamics

Distrifood is onderdeel van VMN media. Op gebruik van deze site zijn de volgende regelingen van toepassing: Algemene Voorwaarden en Privacy en Cookie beleid | Privacy instellingen