BEACH Recruitment
Boerschappen groeit naar eigen zeggen in 2024 met 49 procent in vergelijking met 2023. Daarmee piekt het bedrijf in een periode waarin bezorgers van maaltijdboxen het niet altijd even makkelijk hebben.
Boerschappen groeit naar eigen zeggen in 2024 met 49 procent in vergelijking met 2023. Daarmee piekt het bedrijf in een periode waarin bezorgers van maaltijdboxen het niet altijd even makkelijk hebben.
ZEIST - Liefhebbers van het gemak van maaltijdboxen doen er goed aan de concurrenten met elkaar te vergelijken. Het kan een besparing opleveren van €1100 in een tijd dat de pakketten flink duurder zijn geworden.
BREDA - Klanten van Boerschappen in vier grote steden krijgen hun bestelling voortaan per fiets. Het is duurzamer en de boodschappenboxen komen ook beter aan.
BREDA - Boodschappenboxbezorger Boerschappen heeft €585.000 opgehaald én schreef 1600 nieuwe klanten in. Na een sombere periode kijkt Stijn Markusse weer met vertrouwen naar de toekomst.
BREDA - Stijn Markusse, oprichter van Boerschappen, heeft noodgedwongen stevig moeten ingrijpen. Dat de maaltijdboxenleverancier niet voor de makkelijke weg kiest, was al bekend. Dat hoort tenslotte bij het karakter van het bedrijf. Maar nadat het jarenlang crescendo was gegaan, liep het aantal nieuwe klanten begin dit jaar plotsklaps angstvallig terug, terwijl juist stevig geïnvesteerd was om een groeispurt in te zetten. Nu moesten ineens medewerkers worden ontslagen en gingen plannen in de ijskast. 'We waren een zacht bedrijf en moeten nu vanuit spreadsheets gaan werken. Heel naar om te doen.'
BREDA- Boerschappen zit in de problemen en doet via sociale media een oproep om te helpen.
BREDA - Duurzame maaltijdboxenleverancier Boerschappen houdt een tweede investeringsronde na een eerste succesvolle ronde die in januari is gehouden.
BREDA - Maaltijdbezorger met een korte keten Boerschappen heeft de aanbesteding van de Nederlandse gevangenissen gewonnen en gaat leveren aan de Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI).
BREDA - De korteketenleverancier van maaltijdboxen Boerschappen lanceert samen met gezondheidsplatform Fit4Life een maaltijdbox en programma dat mensen in vier weken gezonder moet maken.
In vier dagen harkt Boerschappen maar liefst €4 miljoen binnen. Wat zegt dat, vraagt hoofdredacteur Peter Garstenveld zich af. Willen klanten liever een fatsoenlijke keten dan een boycotketen op basis van inkoopruzies?