FreshRecruitment
Laat boeren en supers samen optrekken
Ik begin me een beetje te ergeren aan die boerenacties. Die ergernis is niet goed. Maar het voortdurend in de slachtofferrol schieten, grote woorden gebruiken en lukraak supermarkt-dc's blokkeren. Dat is toch niet echt de weg vooruit voor deze groep. Ik bedoel, als ik me al erger, dan raakt de groep bij meer mensen sympathie kwijt. Dat verdient enige uitleg.








