
Lay’s wint dit jaar de Gouden Wheel of Retail voor het hele concept rondom de Maak de Smaakcampagne die uiteindelijk uitmondt in de variant Patatje...
Lay’s wint dit jaar de Gouden Wheel of Retail voor het hele concept rondom de Maak de Smaakcampagne die uiteindelijk uitmondt in de variant Patatje...
De sappencategorie in de Nederlandse supermarkten presteerde in 2007 uitstekend. In 2008 zette de groei weliswaar door, maar niet op het niveau van...
MILLINGEN - De Millingse supermarktbaas Albert Egberts doet op 3 maart zijn C1000-winkel over aan het Schuitema-concern. <BR />
DOETINCHEM – Categorymanager Roel van den Beuken van Plus Retail mag zich de grootste supermarktkenner van 2008 noemen. De Plus-medewerker scoorde in...
SCHIPHOL - Babyvoedingsconcern Koninklijke Numico raakt zijn kroontje kwijt door de overname door het Franse Danone. 'Danone heeft nog om...
Een goede schapvisie is een constructieve samenwerking tussen retailer en leverancier. De leverancier heeft de inzichten in de complexiteit van de...
Gezondheid is dé trend in het zuivelschap. In desserts is dat niet anders, stelt Ingrid Verheijen, category manager bij Jumbo. Dit segment groeit het...
AMSTERDAM – Met het oog op veelvraterij en overgewicht heeft PepsiCo een nieuw bereidingsproces voor chips ontwikkeld. Door de aardappelchips met...
DOETINCHEM – Wakker Dier verwacht binnenkort haar campagne tegen blank kalfsvlees te hervatten. <BR />
AMERSFOORT - Het omzetaandeel agf blijft stijgen in de supermarkt, ook bij C1000. Motor achter de groei is de waardecreatie door het bewerken en...