FreshRecruitment
ACM rekent op hogere prijzen in supermarkt door tech
De oprukkende technologie in de supermarkt is volgens hoofdeconoom Paul de Bijl van kartelwaakhond ACM niet automatisch goed nieuws voor consumenten.
De oprukkende technologie in de supermarkt is volgens hoofdeconoom Paul de Bijl van kartelwaakhond ACM niet automatisch goed nieuws voor consumenten.
Supermarkten moeten mogelijk meer betalen voor producten met het keurmerk On the Way to Planet Proof. De ACM geeft daar goedkeuring voor.
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft Albert Heijn aangesproken op een aantal onduidelijke en onjuiste duurzaamheidsclaims in zijn winkels....
DEN HAAG - Er komt nieuw onderzoek naar de prijsvorming in de keten van teler naar supermarkt.
DEN HAAG - HelloFresh gaat op last van de ACM klanten voortaan duidelijker informeren over onder meer de voorwaarden van zijn abonnementen.
UTRECHT - Spotta is in december begonnen met de uitrol van het digitale foldersysteem InMijnBus, waar klanten zelf kunnen kiezen of en welke folders...
DEN HAAG - Jumbo krijgt van de ACM akkoord om vier vestigingen van Jan Linders over te nemen.
NIEUW BERGEN - Jan Linders en Jumbo hebben overeenstemming bereikt over de overname van vier winkels van Jan Linders.
DEN HAAG - Consumenten reageren sceptisch op duurzaamheidsclaims bij onder meer supermarkten, blijkt uit een onderzoek van ACM. Vandaag start daarom...
DEN HAAG - De Autoriteit Consument & Markt (ACM) vindt het niet noodzakelijk dat supermarkten gezamenlijke prijsafspraken mogen maken over plastic...