Rapport: Retailers zetten kunstmatige intelligentie beperkt in
AMSTERDAM - De helft van de Nederlandse retailers zegt inmiddels binnen het bedrijf bezig te zijn met kunstmatige intelligentie.
AMSTERDAM - De helft van de Nederlandse retailers zegt inmiddels binnen het bedrijf bezig te zijn met kunstmatige intelligentie.
AMSTERDAM - Generatie Z, jongeren geboren na 1996, kunnen straks zomaar een flinke impuls geven aan de supermarktomzet als ze de buikriem moeten...
AMSTERDAM - Naast de al hoge grondstof- en energiekosten krijgen supermarkten ook te maken met stijgende kosten van personeel. Vooral het gestegen...
AMSTERDAM - De reeks aan prijsstijgingen in de Nederlandse supermarkten is nog lang niet voorbij.
AMSTERDAM - De prijzen van voedingsmiddelen zullen hoog blijven en mogelijk zelfs verder stijgen in 2023. Dat terwijl de grondstoffenprijzen minder...
AMSTERDAM - De volumes van supermarkten krimpen dit jaar, volgend jaar neemt de daling af.
AMSTERDAM - Klanten gaan met kerst massaal voor aanbiedingen of ruilen A-merken in voor huismerken. Dranken krijgen het lastig in 2023 en voor brood...
AMSTERDAM - Kleine producenten van levensmiddelen gaan een zwaar 2023 tegemoet.
AMSTERDAM - Supermarkten kunnen de stijgende kosten van onder andere energie, inkoop en personeel redelijk goed dragen
AMSTERDAM - Dirk en Jumbo zijn beide in de race voor respectievelijk een hoofdprijs in de verkiezingen Beste winkelketen van Nederland en bij de...