FreshRecruitment
Dirk lanceert bespaarbijlage en steekt de draak met Albert Heijn
Dirk presenteert vandaag een zogeheten bespaarbijlage in De Telegraaf. De formule steekt hierin onder meer de draak met het nieuwe boegbeeld van Albert Heijn.
Dirk presenteert vandaag een zogeheten bespaarbijlage in De Telegraaf. De formule steekt hierin onder meer de draak met het nieuwe boegbeeld van Albert Heijn.
De nieuwe werkweek goed geïnformeerd beginnen? Distrifood heeft negen verhalen van de voorbije week uitgekozen die je nu kunt lezen.
Vanochtend is de compleet vernieuwde Boon's Dagmarkt in Ysselsteyn geopend.
Fish Tales-oprichter Bart van Olphen roept supermarkten op om te stoppen met de verkoop van Atlantische makreel.
Albert Heijn maakt het voor franchisers niet altijd makkelijk om hun kinderen de winkel te laten overnemen. Gertjan Nijhuis lukt het wel om de winkel over te dragen. William de Block slaagde daar niet in. Naast erfopvolging spelen er meer thema's tussen franchisegevers en franchisenemers.
Iets meer dan 800.000 Nederlanders moeten voor het bezoeken van een supermarkt in ons land langer dan vijf minuten rijden.
Heijdra Vleesvee begon in 2020 als duurzame rundvleesleverancier van Albert Heijn. Maar de veelbelovende samenwerking om kwalitatief Nederlands rundvlees op de kaart te zetten, liep spaak. In haar boek 'Op ons bord' legt boerin Anita Heijdra uit wat er allemaal misging. Ze spaart daarin de marktleider niet.
Oatly introduceert een kant-en-klare matcha in Nederland.
Colruyt en Okay introduceren plantaardig verrijkt vlees in hun Belgische supermarkten.
De fusie met Coop heeft Plus zeker €200 miljoen gekost. Dat stelt ceo Aart van Haren.
Jumbo lanceert in oktober als eerste landelijke supermarkt regeneratief geteelde aardappelen van Nederlandse bodem in al zijn winkels. Een ingrijpende stap en de start van een lange weg, zegt directeur category management Tim Hehenkamp tijdens het oogstfeest van Jumbo. 'Het is evident dat dit toekomst moet gaan hebben.'
De nieuwste spaaractie 'Begin je eigen winkeltje' van Albert Heijn zorgt voor frustraties bij ouders.
Jumbo is ruim 10 maanden na de lancering van het merk Jumbo's 'heel tevreden' over het merk. Inmiddels liggen zo'n 370 Jumbo's-producten in de schappen. Wel wordt het design de komende tijd geoptimaliseerd. 'In sommige segmenten mag het duidelijker, iets meer eenheid in uitstraling en herkenbaarheid voor de klant', zegt directeur category management Tim Hehenkamp.
Jumbo-ondernemer Ard Boere wil stoppen met zijn winkel in het Westlandse Poeldijk. Edward Koornneef, eigenaar van meerdere Westlandse Jumbo's, zette onlangs juist een nieuwe bv op: Supermarkt Poeldijk.
Dekamarkt opent in 2027 een supermarkt in Winterswijk. Het wordt de derde winkel van de supermarktketen in de Achterhoek.