artikel

Beiersdorf

Home

Drogmetica, schoonmaak- en
onderhoudsartikelen.


De innovatiedrang van Beiersdorf is niet onopgemerkt gebleven. In vrijwel
alle categorieën waarin het bedrijf actief is, zijn sterke introducties
ingestroomd die bovenop de markt zijn gekomen.

Beiersdorf

Zij vormen de motor achter de groei binnen cosmetica,

waarbij de marktleider Nivea met 15 procent significant harder groeit dan

de markt (+4 procent, Ytd, wk 44). Verkoopdirecteur Wil de Koning is dan ook

trots op de nominatie. ‘We willen dicht op de markt opereren en samen met

retailers zoeken naar groeimogelijkheden. Met sterke innovaties en vanuit trade

marketing door retailers te ondersteunen met onderbouwde categorie- en

schapadviezen en het ontwikkelen van succesvolle media- en

promotie-activiteiten. Het accountmanagement vult vanuit de categorie de

samenwerking steeds beter in, met als doel samen met de retailer het beste eruit

te halen om groei in omzet en marge te creëren. Daarnaast zijn we sterk gefocust

op het vasthouden van een hoog serviceniveau. Dat is met seizoensproducten als

zonnecosmetica niet altijd even eenvoudig, maar het heeft onze volle aandacht.’


href=”http://ad.doubleclick.net/clk;58062851;7815348;s?http://www.beiersdorf.nl”

target=_blank>Beiersdorf.nl

Reageer op dit artikel