nieuws

Albert Heijn stapel op concurrentie

Formules 5894

Albert Heijn stapel op concurrentie

AMSTERDAM – Albert Heijn heeft tijdens de Pride in Amsterdam op een speciale manier zijn liefde geuit voor de concurrentie.

De marktleider presenteerde de afgelopen dagen, onder meer op beeldschermen bij winkels, een inhaker op de Pride. Het gaat om een afbeelding van een stapel winkelmandjes van verschillende concurrerende supermarktketens. Het onderste mandje is van Albert Heijn zelf. De stapel wordt ondersteund met de tekst: ‘We zijn stapel op jullie’.

Dirk, Coop, Jumbo, Plus en Lidl

Albert Heijn toont de afbeelding ook op zijn Facebookpagina. Daar wordt de foto ondersteund met de tekst: ‘Onze boodschap: liefde voor iedereen #pride’. Op de inhaker staan mandjes afgebeeld van Dirk, Coop, Jumbo, Plus en Lidl en, zoals gezegd, het mandje van Albert Heijn zelf.

Albert Heijn doneert geld

De supermarktketen maakt op Facebook ook duidelijk geld te hebben gedoneerd vanwege de Pride. ‘We hebben een donatie gedaan aan het Boomerang Funraiser Fonds, waarvan de opbrengst ten goede komt aan LHBTQ + organisaties, zoals Pride en het COC!’, meldt Albert Heijn op Facebook. De 23e editie van Pride Amsterdam vond plaats van 27 juli tot en met 4 augustus in de hoofdstad, met op zaterdag 3 augustus de Canal Parade.

Reageer op dit artikel