nieuws

Nieuwe campagne moet Spar #verder brengen

Formules 2250

Nieuwe campagne moet Spar #verder brengen

WAALWIJK – Spar start deze maand met een nieuwe reclamecampagne die, volgens Spar, de transformatie van de formule onderstreept.

Het thema van de campagne draagt de naam #verder. ‘De campagne onderstreept de enorme groei van Spar. Het beeld van Spar als buurt- of campingwinkel klopt allang niet meer. De winkels hebben de afgelopen jaren een geweldige transformatie ondergaan. Met vijf formats – buurt, city, university, enjoy en express – zijn de moderne Spar-winkels op steeds meer plekken te vinden’, zegt de formule in een persbericht.

Gemak en snelheid

Spar gaat via social media, de tv, winkelmaterialen, folders, magazines en op vrachtwagens het nieuwe thema onder de aandacht brengen. ‘Binnen alle formats speelt Spar in op gemak en snelheid. In 2019 behoren veel mensen, ongeacht leeftijd bij een nieuwe generatie: Generatie V. Generatie V wil niet stilstaan maar #verder. Daarom zijn de winkels slim ingedeeld zodat je op ieder moment van de dag het juiste aanbod vindt. Of het nu gaat om ingrediënten voor makkelijk te bereiden maaltijden of producten om direct van te kunnen genieten’, aldus Spar.

Lunch en borrelhapjes

Susanne Kroon, commercieel directeur van Spar: ‘Bij een supermarkt doe je je dagelijkse of wekelijkse boodschappen. Maar bij Spar vind je op élk moment precies wat je nú nodig hebt. Of het nu om een spontane barbecue gaat, een snelle lunch of nog even snel lekkere borrelhapjes scoren voor een spannende wedstrijd. In de campagne is volop aandacht voor deze momenten.’ De nieuwe campagne duurt tot na de zomer.

Reageer op dit artikel