nieuws

Deen voor het eerst op landelijke tv

Formules 6624

Deen voor het eerst op landelijke tv
Foto: Deen

HOORN – Supermarktketen Deen lanceert een nieuwe pay-off en gaat voor het eerst in zijn bestaan commercials op de landelijke televisie uitzenden.

De pay-off ‘Deen. Dat is lekker thuiskomen’ wordt met een brede campagne geïntroduceerd, waaronder voor het eerst in de 85-jarige geschiedenis van het bedrijf commercials op de landelijke televisie. In de commercial worden kijkers meegenomen door Deen-supermarkten, met aandacht voor de sterke punten van de formule, zoals bloemen en planten en maaltijden. Tegelijkertijd komt er een radiocampagne op landelijke en regionale zenders en wordt social media breed ingezet.

Deen maakt einde aan bescheidenheid

‘Deen is een bijzondere supermarktformule, die in steeds meer regio’s actief is. We zijn altijd wat bescheiden geweest in het uitdragen daarvan. We gaan de sterke punten van onze formule nu nadrukkelijker naar buiten brengen’, zo leggen Joost Deen en Geertje Meijer van de supermarktformule uit.

‘Het gevoel van klanten’

De nieuwe pay-off komt voort uit gesprekken met klanten en medewerkers en vervangt ‘Geen dag zonder Deen’. Meijer en Deen: ‘De nieuwe slogan geeft het gevoel weer dat klanten en medewerkers hebben bij de formule. Winkels waar iedereen zich thuisvoelt. Met vriendelijke medewerkers, lekker en uniek assortiment en veel voordeel. Dat is lekker thuiskomen.’

TV- en radiocampagne

De commercial wordt de hele maand mei uitgezonden op NPO en RTL rond veelbekeken programma’s. Na de zomer komt er een vervolg met een nieuwe commercial. De radiospotjes worden vijf maanden lang uitgezonden onder meer op Sky Radio en Radio 538.

Reageer op dit artikel