nieuws

AH start pitch voor reclamebureaus

Formules 1050

AH start pitch voor reclamebureaus
Ahold

ZAANDAM – Albert Heijn start in februari met een pitch voor het reclamebureau dat verantwoordelijk wordt voor de merkcampagnes.

De zoektocht duurt naar verwachting enkele maanden. In die periode blijft TBWA\NEBOKO campagnes maken voor Albert Heijn. Dit reclamebureau ontwikkelt al meer dan tien jaar campagnes voor de marktleider. TBWA\NEBOKO doet ook mee aan de pitch.

Drie tot vier bureaus

‘Het medialandschap en de retailmarkt zijn sterk in beweging en Albert Heijn wil ook in de marketingcommunicatie voorop blijven lopen. Wij gaan in de markt op zoek naar een onderscheidend campagneconstruct en we vragen in de pitch drie tot vier bureaus om hierover met ons mee te denken. Om daarna de keuze te kunnen maken met welk reclamebureau wij de merkcampagnes gaan maken voor de komende jaren’, zegt Johan van der Zanden, VP marketing & communicatie bij Albert Heijn, in een reactie.

Spraakmakende campagnes

Van der Zanden benadrukt verheugd te zijn met de deelname van TBWA\NEBOKO aan de pitch. ‘Meer dan tien jaar heeft Albert Heijn succesvolle en spraakmakende campagnes ontwikkeld met TBWA\NEBOKO en we zijn trots op de prijzen die we samen hebben gewonnen. Ik ben dan ook blij dat zij meedoen aan deze pitch.’

Reageer op dit artikel