nieuws

AH heeft nieuw commercieel team compleet

Formules 2602

ZAANDAM – Albert Heijn heeft het nieuwe managementteam AH Commercie klaar. Met de indiensttreding van Johan van der Zanden is het team onder leiding van Marit van Egmond compleet.

AH heeft nieuw commercieel team compleet
Marit van Egmond. Foto: Diederik van der Laan

In juni maakte Albert Heijn al bekend dat door enkele directiewijzigingen de teams Merchandising & Sourcing en Marketing & Format samengebracht zouden worden in één team AH Commercie. Marit van Egmond ging het nieuwe team leiden. Volgens Albert Heijn zorgt de nieuwe opzet voor ‘kortere lijnen en meer slagvaardigheid, belangrijk in de in rap tempo veranderende retailwereld.’

‘Team bouwt verder op ingezette richting’

AH-woordvoerder Anoesjka Aspeslagh laat weten dat er de afgelopen maanden met veel betrokkenen binnen en buiten Albert Heijn ‘gesproken en goed gekeken is naar hoe we de dingen met elkaar doen. Het nieuwe team van AH Commercie bouwt verder op de goede richting die al ingezet was en is voorbereid op alle veranderingen en kansen die om ons heen op ons af komen.’

Samenstelling AH Commercie

Het gros van het team is al jarenlang werkzaam bij de marktleider. Nieuw is Johan van der Zanden, die per 1 december in dienst treedt. ‘We zijn blij met hem, met zijn jarenlange en brede marketingervaring bij ING’, aldus Aspeslagh. Het team van AH Commercie, geleid door Marit van Egmond, ziet er nu als volgt uit: Henk van Harn: VP Houdbaar, Non Food & Buying Alliances, Constantijn Ninck Blok: VP Vers, Eva Mathlener: VP Concepten & Design, Johan van der Zanden: VP Marketing & Communicatie, Anita Scholte op Reimer: VP Kwaliteit & Duurzaamheid, Pieter Paul van der Lugt: VP Commercie Support, Carlijn Olthof: VP Foodservice en Arnoud van Daalen: Loyalty, Analytics & Media Services.

Zie ook: Directiewissels bij Albert Heijn

Reageer op dit artikel