nieuws

Dirk ondersteunt prijsoffensief met commercial

Formules 2718

VELSEN – Dirk van den Broek heeft een commercial gelanceerd die inhaakt op de recente prijsverlagingen van de supermarktketen.

Dirk ondersteunt prijsoffensief met commercial

In de nieuwe reclame draait het om de zogenoemde Boodschap van Dirk. ‘Vakantie is altijd te kort en altijd te duur. IJsjes, souvenirtjes, nog een ijsje. Daarom heeft Dirk honderden dagelijkse boodschappen nog meer in prijs verlaagd. Kunt u volgend jaar weer op vakantie. Dat is de boodschap van Dirk’, luidt het verhaal van de voice-over in de commercial.

Medewerker Dirk in commercial

De supermarktketen heeft afgelopen zondag de prijzen van honderden dagelijkse producten in prijs verlaagd. In de winkels zijn de producten volgens de supermarktketen te herkennen aan een speciale barker bij het schap. De signing wordt in de commercial getoond door één van de medewerkers van de supermarktketen.

Weekfolder en Dekamarkt

De prijsverlagingen worden ook gecommuniceerd via de weekfolder. Op de voorpagina van de folder staat de tekst ‘honderden dagelijkse boodschappen nu nóg meer in prijs verlaagd!’. Dekamarkt, de andere supermarktketen binnen Detailresult, blijft niet achter wat betreft prijsverlagingen en meldt op zijn website dat de formule momenteel honderd zogenoemde Deka Deals in het assortiment heeft.

Zie ook: Dirk verlaagt prijzen van honderden producten 

 

Reageer op dit artikel