nieuws

Lidl lanceert eigen product pitch

Formules 7092

Lidl lanceert eigen product pitch
Foto: ANP

HUIZEN – Lidl Nederland organiseert een competitie waarin ondernemers een plek voor hun product in de Lidl-winkels kunnen verdienen.

Het resultaat van de product pitch wordt volgend jaar zichtbaar op de winkelvloer. Dat meldt de discounter op zijn website. Onder de noemer ‘meld uw innovatieve idee aan’ nodigt Lidl ondernemers uit om zich aan te melden.

Nooit eerder op de markt

‘In 2019 introduceert Lidl landelijk een nieuw thema dat bomvol innovatieve, nooit eerder op de markt gebrachte producten komt te staan. Maar, zonder ondernemers geen producten en zonder producten geen nieuw thema. Meld uw product daarom tussen maandag 23 juli en 16 september 2018 aan. Wij nemen uiterlijk 26 september 2018 contact met u op om te laten weten of u door bent naar de selectiedag. U ontvangt dan ook informatie over de selectiedag en het traject’, aldus Lidl op zijn website.

Schapruimte en promotie

Schapruimte is niet het enige wat de ondernemers kunnen verdienen. ‘Als u ons weet te overtuigen met uw idee en ingezonden samples, maakt u kans op: schapruimte bij Lidl, landelijke promotie door Lidl en goede trajectbegeleiding naar grootschalige productie’, meldt de discounter. Lidl noemt ook een aantal voorwaarden. ‘U bent een ambitieuze ondernemer die staat te trappelen om zijn/haar product op de markt te brengen’ en ‘u hebt een idee dat vernieuwend, gezond of juist heel duurzaam is.’

Reageer op dit artikel