nieuws

Jumbo: Van Keulen directeur marketing

Formules 4262

VEGHEL – Jumbo meldt dat Roy van Keulen binnenkort aan de slag gaat als directeur marketing.

Jumbo: Van Keulen directeur marketing

‘We kunnen bevestigen dat Roy van Keulen per 1 april 2018 de rol van directeur marketing, online en offline, zal vervullen. Dit betreft een voorgenomen besluit en past binnen onze ambitie om de leidende omnichannel-retailer van Nederland te worden’, aldus Jumbo tegen Distrifood.

Opvolger van Wim Junte

Van Keulen volgt Wim Junte op, die de functie van marketingdirecteur ad interim heeft vervuld. Junte blijft volgens de supermarktketen in dienst van Jumbo. Januari vorig jaar werd bekend dat Van Keulen bij Jumbo aan de slag ging als directeur e-commerce. Distrifood vroeg aan Jumbo of de benoeming gevolgen heeft voor die functie, maar de supermarktketen wil daar momenteel niets over kwijt.

Ervaring bij TomTom en Maxeda

Roy Van Keulen heeft voor zijn komst naar Jumbo meer dan 15 jaar omni-channel ervaring opgedaan bij onder andere TomTom en Maxeda. Hij nam begin vorig jaar het stokje over van Jurriaan Pouw, die op dat moment op interim basis leiding gaf aan het e-commerce team van Jumbo.

Zie ookVan Keulen directeur e-commerce Jumbo

Reageer op dit artikel