nieuws

Gratis Blendle voor gebruiker AH to go app

Formules 2446

Gratis Blendle voor gebruiker AH to go app

ZAANDAM – Gebruikers van de AH to go app krijgen vanaf deze week een maand Blendle Premium cadeau.

Dat vertelt Janine Voerman, Manager loyalty & online marketing bij AH to go tegen Emerce.nl. Een half jaar na de lancering wil AH de app meer onder de aandacht brengen.

Wisselende aanbiedingscoupons

Begin dit jaar lanceerde Albert Heijn een mobiele app voor klanten van de AH to go-winkels. De mobiele klantkaart geeft gedurende de dag wisselende aanbiedingscoupons die zijn te verzilveren in één van de filialen op onder meer de NS-stations. Zo ontvangt de klant ‘s ochtends een breakfast deal en om 12 uur een lunch deal. Ook kan men met de app sparen voor gratis producten.

Deals en spaarkaarten

Naast de deals zitten er verschillende spaarkaarten in de AH to go app. Klanten kunnen sparen voor gratis koffie, thee, fruit, croissants, Coca Cola, Naked smoothies en Nutisal nootjes. Elke keer als ze deze producten kopen en hun klantkaart scannen, komt er automatisch een spaarpunt bij.  Bij een volle spaarkaart wordt het gratis product automatisch bij de kassa verrekend.

Blendle moet aandacht jongeren trekken

Ah to go is nu een samenwerking gestart met Blendle omdat dit de aandacht van jongeren trekt is de verwachting. Voerman tegenover Emerce.nl: ‘En omdat de gratis toegang tot Blendles premiumaanbod een fijne aanvulling is op de treinreis voor of na het bezoek. Zoiets straalt mogelijk af op het merk AH to go.’

App blijvend gebruiken

Voerman laat Emerce.nl verder weten dat de belangrijkste uitdaging is om klanten zover te krijgen de app te blijven gebruiken. Zo’n beetje ieder bezoek aan een AH to go gaat volgens haar namelijk gepaard met haast. Klanten moeten dus vooral niet te veel tijd kwijt zijn om een coupon in te wisselen of te sparen. Bij te veel gedoe raakt de app volgens de Manager loyalty & online al gauw weer in de vergetelheid.

Reageer op dit artikel