nieuws

Jumbo voorspelt bezorgmijlpaal eind 2016

Formules 2095

Jumbo voorspelt bezorgmijlpaal eind 2016

VEGHEL – Eind 2016 zullen 100 Jumbo-winkels ook boodschappen bij de klant thuis bezorgen.

Op dit moment zijn dat er rond de 85. Dat meldt de supermarktketen in een persbericht. Daarnaast heeft de formule inmiddels 285 pick up points. Jumbo beweert dat zodoende vrijwel alle Nederlanders inmiddels online hun boodschappen bij de supermarktketen kunnen bestellen. Het online assortiment van Jumbo bestaat uit ruim 22.000 artikelen.

Thuisbezorgen gratis bij actieproduct

Thuisbezorgen via Jumbo.com is kosteloos als de klant online een geselecteerd actieproduct bestelt. Tot 18 oktober is de bezorging gratis bij de aanschaf van een 4-pack Red Bull. De boodschappen worden thuisbezorgd in een tijdvak van drie uur. De kosten voor het afhalen van boodschappen bij een Pick Up Point variëren van €1,95 tot €3,50, afhankelijk van het tijdstip waarop de boodschappen worden afgehaald.

Bezorgcommercial met Max Verstappen

Vanaf vandaag is de nieuwe tv-commercial ‘Snel besteld, Snel thuisbezorgd’ van Jumbo te zien, waarin Formule1-coureur Max Verstappen de hoofdrol speelt. ‘In onze nieuwe tv-commercial laten we met een knipoog zien dat we zo snel mogelijk bezorgen. Max Verstappen rijdt met zijn Formule 1-racewagen bij Jumbo-familie Frank en Maike voor om hun online bestelde boodschappen thuis af te leveren. Jumbo is al jarenlang betrokken bij Max, in wie we van jongs af aan hebben geloofd. We herkennen ons in zijn winnaarsmentaliteit en zijn drive om elke dag beter te worden. We zijn er dan ook trots op dat Max weer een hoofdrol wil spelen in onze commercial, zegt Jumbo-ceo Frits van Eerd.

Uitbreiding e-dc voor 50.000 bestellingen

Jumbo breidt dit najaar het e-fulfilmentcentrum in Den Bosch verder uit – van 12.500 m² naar 36.700 m² – om straks tot 50.000 bestellingen per week te kunnen verwerken. Onlangs lanceerde Jumbo de vernieuwde Jumbo app met een geoptimaliseerde streepjescodescanner waarmee een online bestelling sneller geplaatst wordt. Dat kan door de streepjescode op de verpakking van producten te scannen of de producten te scannen in de Jumbo folder.

Distrifood is nu ook actief op Facebook. Like ons en blijf op de hoogte. >>>

Reageer op dit artikel